Ok, 3 laadplaatsen bij Ahoy. P2-3-4 volgen en kaartje halen bij het huisje met de slagboom. Aangeven dat te wilt laden. Ze checken dan of er plaats is, en als die er is, moet je of omkeren en naar de eerste slagboom rijden aan de linkerkant of P2-3-4 oprijden en direct naar de uitgang. Slagbomen uitgang gaan vanzelf open, en dan ruij je weer rondje terug, en dan na verkeerslichten eerste slagboom rechts. Uitstappen, knopje indrukken en dan doen ze open voor je. Rechtdoor rijden, over grotre binnenplaats heen. Dan rechts in de hoek (vanuit je eigen positie als je rechtdoor het plein pakt) staan een witte dubbele EV box en een enkele. Eruit is beetje wazig, maar naar dezelfde slagboom lopen, uitstappen en om de slagboom heen, weer op het knopje drukken en zeggen dat je eruit wilt. Ze gaan dan de camera draaien, en laten je dan naar buiten....
Maar... laden is aan 3kW
... Dat schiet niet echt op dus. Vandaag stonden er een Fisker (ook eigenlijk een nep EV, heeft range extender net als Ampera), een Oulander PHEV en ik had de laatste plaats. Aangezien de dames op hakken liepen, ben ik bij Ahoy gaan parkeren, anders is Zuidplein een goed alternatief.
Wel veel bekijks weer, mensjes op de foto horen niet bij mij...
Toen ik aankwam overigens, had ik bij het uitstappen al 6 man bij de auto staan. Vroegen welke ik mooier vond, de Karma of de Tesla. Ook dachten ze dat de Karma sneller zou zijn... Toen ik vertelde dat ik onder de 5 seconden naar de 00 schiet en hiermee de Karma mijn achterlichten laat zien met zijn 6,3 seconden zag je de vraagtekens boven hun hoofden hangen. Ik gaf aan dat de S een sportieve sedan is, en de Karma zou een sportwagen moeten zijn...
En.. Die Autosalon Rotterdam, sorry, maar was niet echt bijzonder, en dan druk ik me nog lief uit... Zou ook een Luxury hal zijn... Ook niet echt veel soeps.. Was wel erg druk bij JD Customs, hadden een groot stuk in de luxery hal.. Je kon alleen niet veel, dan alleen gewrapte (super)cars achter een afzetting bekijken.