Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Hey, pssst, Billy.... kijk hier eens: Oproep: minder quoten
Billy kan ook met edit de lange onnodige herhaling wissen ....!

- - - Updated - - -

weet je nog wanneer je'm besteld hebt ? ik sta sinds 140214 op de lijst..
Mijn chademo heb ik sinds donderdag, ik stond vanaf 10 12 2013 op de lijst, en kreeg afgelopen week nieuwe contactpuntjes, voor... peace of hart, en vond na het terugbrengen de chademo doos in de auto! De rekening kwam per mail 375 ex, toen ik bestelde was de chademo nog 1000 ex!
Mooi zo tesla!:biggrin:
 
Net de enquete n.a.v. de black diamond tour gehad. Natuurlijk alleen maar tienen :biggrin:... (jammer dat een 11 zoals bij de audio niet mogelijk was)...

Bij de opmerkingen / wensen voor de toekomst heb ik 2 zaken aangehaald:

Meer superchargers in de Benelux, zodat er minder vaak van de route moet worden afgeweken om de eindbestemming te halen zoals in Duitsland....

Een comfortstand bij luchtvering, zodat er bij familietripjes een comfortabeler reisauto beschikbaar is....

Ik kan me voorstellen dat als anderen dit ook vinden en dit kenbaar maken de prioriteit aangepast wordt.....
 
Synchronisatie forceren van je Iphone/Agenda/Outlook/Telefoonnummers?
Weel iemand of je het synchroniseren van Outlook met je MS kan 'forceren'? Soms is het handig om een adres of telefoonnummer wat je net hebt ingevoerd in je telefoon snel in je MS beschikbaar te hebben. Nu heb ik het gevoel dat het soms 10 minuten of langer duurt voordat het is gesynct.
 
Synchronisatie forceren van je Iphone/Agenda/Outlook/Telefoonnummers?
Weel iemand of je het synchroniseren van Outlook met je MS kan 'forceren'? Soms is het handig om een adres of telefoonnummer wat je net hebt ingevoerd in je telefoon snel in je MS beschikbaar te hebben. Nu heb ik het gevoel dat het soms 10 minuten of langer duurt voordat het is gesynct.
Het updaten van de agenda duurt bij mij soms ook lang. Het opstarten van de Tesla app op je iPhone lost dit (bij mij) op.
 
Ik snap echt niet waarom iedereen toch zo graag gaat tanken. Wat mij betreft is thuisladen de perfecte oplossing. Iedere dag weer met een volle accu onderweg en geen gedoe onderweg.

Als je thuis niet kunt laden, dan zou ik het perfect vinden om op het werk of bij het winkelcentrum te kunnen laden. Onderweg laden zou wat mij betreft beperkt mogen blijven tot de Superchargers.

Als ik de meeste oplossingen bekijk, zie ik geweldig ingewikkelde systemen die alleen met enorme investeringen gerealiseerd kunnen worden. Dat gaan we dan vervolgens kiezen omdat we nu zo gewend zijn om te gaan tanken en we geen nieuwe gewoontes meer aan willen leren? Dit is toch ook weer zo'n compleet doorgeslagen oplossing die met geen mogelijkheid rendabel te krijgen is...

Straks gaat nog iemand argumenteren dat we deze tankbare batterij dan mooi kunnen laden met waterstof. :crying::tongue:
 
Made in USA ?
Het filmpje, dan, want het getoonde laadklepje is het Amerikaanse model.

Gelijk een vraagje/constatering; Is het inderdaad zo dat je rond kunt rijden met het laadklepje open? Geeft dit geen waarschuwing?
Lijkt mij niet ideaal om (bij regen) een stekker in een kletsnatte aansluiting te steken, toch?

@ Gunjanov/jpet,
next gen. stoelen worden aangevraagd, hoor daar binnenkort meer over.