Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Interessant stukje over de mobileye technologie welke in de autopilot uitgeruste Tesla zit (daar zit EyeQ3 in). Als je zie hoever dat systeem nu al is dan gebruikt Tesla daar pas een minuscuul gedeelte van. Verwacht dus een hoop toekomstige firmware updates op dit gebied.
https://www.facebook.com/video.php?v=10153033777324111

Zou al mooi zijn als men een deel van de MobilEye features ook beschikbaar zouden kunnen maken als retrofit.
In andere auto's zit immers een volledig 'losse' MobilEye, dat kan ook in onze 'oude' wagens mooier geïntegreerd worden.
 
Elon heeft net de release notes van 6.2 gepost op twitter:
ImageUploadedByTapatalk1427487488.855434.jpg
ImageUploadedByTapatalk1427487496.756992.jpg
ImageUploadedByTapatalk1427487504.005960.jpg
 
Ik zie nu in de opties dat de sportstoelen los te bestellen zijn a € 1000,- ipv alleen leverbaar in de P uitvoering.
Heeft iemand al in beide gezeten? Is het een groot verschil in zijdelingse steun? Iemand bood ooit aan te komen proefzitten, toch?

Trouwens lijkt het dat de achterbank niet meer mee veranderd als je deze sportstoelen los besteld of is dat een tijdelijke bug in het systeem?!

Ook vind ik het verschil in prijs tussen 85D en P85D nu wel erg hoog oplopen, €25k inmiddels waarbij de range van de P iets is bijgesteld (naar beneden)...
 
Ik heb de sportstoelen (Next Gen Seats op z'n Tesla's) besteld voor een S85D. Ik heb deze kunnen uitproberen op de Black Diamond Tour in een P85D. Ik vind deze toch zeer comfortabel en bieden voldoende zij steun t.o.v. de standaard stoelen. Deze laatset had ik in de eerste proefrit al ervaren en vond ze niet bijzonder. (Ook niet in vergelijking met mijn huidige A6 comfort stoelen)
In eerste instantie was het niet mogelijk om de Next Gen Seats te bestellen bij een "gewone" MS85D, echter een week na mijn bestelling kon dat ineens wel. Toen via een Change order via Tesla Den Haag nog toch de Next Gen Seats kunnen bestellen. Ik weet niet of jouw bestelling al lang loopt of dat er een tijdslimiet zit op veranderingen in de bestelling, maar je kunt het altijd proberen lijkt mij.
 
Trouwens lijkt het dat de achterbank niet meer mee veranderd als je deze sportstoelen los besteld of is dat een tijdelijke bug in het systeem?!

Ze hebben leveringsproblemen voor die next gen achterbanken. Was ook al aan de gang bij de start van de productie van de P85D. Volgens mij was dat ook de oorzaak van het feit dat mijn wagen 20 ipv 5 dagen in productie heeft gezeten.
 
Ik was van de week in den haag, wel een update binnen 6.1 gekregen, maar over 6.2 konden ze nog niets zeggen. Ja,mer ga donderdag naar Kopenhagen en had het graag gehad, gelukkig heb ik zelf al een lijstje gemaakt met de superchargers die ik moet halen

- - - Updated - - -

Kreeg vannacht mailtje dat de chademo adapter besteld kan worden, dus heb ik gedaan. Dus hopelijk kan ik hem gelijk meenemen als ik service ga doen 20 april, daarna te leen voor teslarijders die hem nodig hebben. Gewoon pm'en