Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Respectloos, die vrouw van mij. Of zou ze het express doen?
e9y5adu6.jpg

Ieder zijn (of haar) eigen voorbereiding...
 
Een prachtig filmpje van een Noorse model s eigenaar die gelijk een flinke trip onderneemt door een Noorse winterstorm, met een 0km momentje.
http://www.youtube.com/watch?v=aZNlG4V4Pl8

Ps. ik vind die aero velgen met winterbanden eigenlijk helemaal niet zo lelijk onder zijn s.
Geweldig fimplje inderdaad. Thx. Daardoor zonder problemen weer wat dichter bij aflevering van de mijne gekomen ;)
Dat moment waarop hij met 0 km bij de lader aankomt en dat het laden dan eerst niet lijkt te lukken. Echt spannend!
En toen ik dat ijs op de bumper zag en dat daardoor de PDC niet meer werkt, deed me denken aan dat filmpje dat Tesla laatst publiceerde, waarin ze laten zien dat de auto ook in extreme condities gewoon blijft werken (dat de deurgrepen dat ijs afwerpen). Dus niet....
 
Een prachtig filmpje van een Noorse model s eigenaar die gelijk een flinke trip onderneemt door een Noorse winterstorm, met een 0km momentje.
http://www.youtube.com/watch?v=aZNlG4V4Pl8

Ps. ik vind die aero velgen met winterbanden eigenlijk helemaal niet zo lelijk onder zijn s.

Idd een leuk filmpje en die aero's voor in de winter zijn dan nog een goed compromis. Die gaven toch weer even een boost aan de range, niet?
 
Levering van 4 december 10:00 vervroegd naar 2 december 10:00. Of dat een probleem was vroeg een vriendelijke Engelstalige dame. Nee hoor, ik gooi mijn agenda er graag voor om. Meteen in de middag naar de eerste klant met mijn zilvere S. ben benieuwd naar de reactie. Vooral als ie mijn offerte heeft gezien ;-)

Hoop wel dat de pasjes snel komen, anders wordt het iedere dag lunchen bij van der Valk
 
En nog even proficiat aan alle nieuwe Model S rijders. Even de site een weekje niet bezocht en dan onmiddelijk een 20-tal pagina's achter...
Omdat je dan ook niet iedereen van een reply kan dienen ben ik maar overgestapt op het 'Reputation' knopje.

Het is ook heel leuk de 'mood swing' van het forum hier te volgen. Van pure speculaties over prijzen, opties, mogelijkheden, aankondigingen... over anticipatie van levertermijnen en aanpassingen in MyTesla ... naar 'janken over levertermijnen' ... om te vervolgen met de eerste kinderziektes bij afleveringen en Signature-value tot nu toch een hele reeks fijne ervaringen van het rijden en diezelfde afleveringen.

Tevens wil ik ook al iedereen bedanken voor de aankoop van de Model S en het steunen van Tesla Motors. Was ik zelf maar jaren geleden als zelfstandige begonnen, en vroeger de TSLA aangekocht (of eigenlijk die BitCoins twee jaar geleden). Vooralsnog steunen jullie dus ook mijn volgende wagen (Tesla Gen III), niet alleen financieel maar ook door alle feedback over de wagen en alle ervaringen met laadpalen, laadstations, etc.

Waarvoor dank.
 
Vanmiddag mijn (zelf samengestelde) originele set Tesla winterwielen (19'', de originele, geen aero; Pirelli Sottozero II; Baolong TPMS) gemonteerd.
Wat een rust zeg! Echt VEEL stiller dan de 21'' zomer variant (daar waar normaal de wissel naar winter meer bandenherrie opleverde).

Morgen op een lange rit weggedrag eens testen.
 
Een prachtig filmpje van een Noorse model s eigenaar die gelijk een flinke trip onderneemt door een Noorse winterstorm, met een 0km momentje.
http://www.youtube.com/watch?v=aZNlG4V4Pl8

Ps. ik vind die aero velgen met winterbanden eigenlijk helemaal niet zo lelijk onder zijn s.
Letterlijk cool filmpje. Sub-zero ging het zeker. Al wil je daar natuurlijk helemaal niet komen is het goed om te zien dat na je "leeg' bent je inderdaad nog even verder kan, wel brrrr.
Overigens, ik meen gelezen te hebben dat voordat je echt stil komt te staan je de melding krijgt van "car is shutting down" of zoiets.
Weet iemand op welk moment ? ( km of kWh over)
 
Idd leuk filmpje. Ieder zijn smaak natuurlijk maar vind Aero helemaal prima voor de wintermaanden.

Het forum heeft opnieuw z'n dienst bewezen.
Dankzij Yoda888 heb ik mijn gewenste Aero velgen voor oude prijs. Thx!

Vandaag Outlander PHEV opgehaald, rijdt prima comfortabel. Goede combi met MS.
 
Aan iedereen die vandaag zijn auto mag ophalen: heeel veel plezier!

Ik vind de auto een heel stuk beter afgewerkt dan wat ik mij kan herinneren van de proefrit in het voorjaar. Naden zitten goed, stoelen zien er een stuk degelijker uit, carbon accenten staan heel goed. En vooral die verslavende versnelling: gisteravond op de a2 van amsterdam naar utrecht vol gas gegeven bij vinkeveen, waar de maximum snelheid van 100 naar 130 gaat. Dan zit je dus opeens op 160... Overigens niet echt slim, gelet op de trajectcontrole.

Ik ga dit weekend werk maken van de tourrally in het voorjaar!