Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Zit momenteel in Italië. De huurauto: een Alfa Giulietta diesel. Wat is dat een afknapper zeg! Dat schakelen, dat is zo achterhaald, het is gewoon belachelijk. En dat kabaal van die 'tractormotor', vreselijk. Schandalig dat ze nog zulke auto's bouwen, terwijl het zoveel beter kan. Ik rijd nu anderhalf jaar elektrisch en dat is zoooo veel verfijnder, soepeler, relaxter, sneller, stiller, schoner; ik zou echt niks anders meer willen rijden. Ever! En dat is dan nog maar een Volt. Met de Model S moet de kloof nog veel groter zijn. De brandstofauto is zo dood.
 
McLaren MP4/5, van Senna...

image.jpg


Beetje off topic guys, weet ik, maar als Frank en P1422 over Senna beginnen...
 
Zit momenteel in Italië. De huurauto: een Alfa Giulietta diesel. Wat is dat een afknapper zeg! Dat schakelen, dat is zo achterhaald, het is gewoon belachelijk. En dat kabaal van die 'tractormotor', vreselijk. Schandalig dat ze nog zulke auto's bouwen, terwijl het zoveel beter kan. Ik rijd nu anderhalf jaar elektrisch en dat is zoooo veel verfijnder, soepeler, relaxter, sneller, stiller, schoner; ik zou echt niks anders meer willen rijden. Ever! En dat is dan nog maar een Volt. Met de Model S moet de kloof nog veel groter zijn. De brandstofauto is zo dood.
Briljant is dat toch? Ik heb het zelfde met mijn Auris Hybride. Dat rijd ook al zó veel beter dan een handgeschakelde auto.

Nu eerst lekker twee weken met de Roadster touren, collega is op vakantie!
 
Mijn model S wordt eind nov / begin dec geleverd. Ik heb nog geen VIN.
Kan ik mijn design nu nog wijzigen. Leren bekleding i.p.v. Stof ?

Er staat op het US-deel een thread over: Is it impossible to add any options after finalizing?!?! . Geen idee wat de NL-policies zijn. Ik meen ook ergens gelezen te hebben dat ze je dan uit het systeem halen en opnieuw inschieten. In de US niet zo erg, dan schuif je twee weken terug, maar hier zou dat vermoedelijk betekenen dat je over het jaar wordt getild.