Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
YES
building.jpg
 
Zou best gaaf zijn om in het midden van het land een niet-merkgebonden Tesla service garage te openen.

Al was het maar uit curiositeit, ik zou wel benieuwd zijn hoe Tesla daarop reageert, in acht genomen hoeveel effort ze in de VS gedaan hebben om direct (en dus alles zelf) te kunnen verkopen in de staten. Ik ben nog altijd van mening dat hun benadering goed is en dat sommige dealers niet veel added value hebben, maar dit zou niet moeten omslaan in een prijzen monopolie...
 
Doc Electric:
Dan van die linker buitenspiegel zonder dode hoek zicht vind ik wel erg. Hopelijk verkleint die spiegel dan tenminste wel, zodat je een beter zicht hebt?
(Dat Amerikaanse systeem waar de mensen blijkbaar niet in staat zijn om een afstand in te schatten in een verkleinende spiegel is namelijk bijzonder ergerlijk. Het stoor me keer op keer wanneer ik een auto huur in de VS.)
 
Ray, wat staat er bij je my tesla ?

Aan iedereen die naar waalwijk gaat: veel plezier !

Voorlopig zijn ze al maanden bezig mijn onderdelen bij elkaar te zoeken, hopelijk vinden ze ze op tijd.:biggrin:

Verder iedereen veel plezier vanmiddag en graag veel foto's.

Maak me nog wel zorgen over de 21" velgen zo langzamerhand. Ga 40.000 km maken per jaar en zal best wel eens iets raken. We zien het wel.
 
Last edited:
Ik kom zo naar de party. En neem voor jullie mee:

View attachment 31048

25 stuks Open Chargeport.
Om het laadklepje van de S op afstand mee te kunnen openen.

Ben er zo rond 14:00

Cool me want one (maar ben niet op de party:( ) ga je deze leveren?

- - - Updated - - -

12 september jl. reeds mijn langverwachte (december 2010 besteld) S opgehaald.

Ook bij mij:
- Geen parkeersensoren
Stonden ze wel in MyTesla (config en op factuur?)
 
@ Fuzzylogic : VET , daar zou ik tzt er ook wel een van willen. Nu nog in een sleutelhanger (of type 2 plug) verwerken en het is helemaal af.

En net als nulwoning is nu ook mijn auto P653 in production, woehoeeeee! :) :) :)

Verder wens ik jullie vanaf een zonnig Ibiza een leuke dag in Waalwijk, baal als een stekker dat is er niet bij kan zijn vandaag, maarja er komt vast een volgende keer.

IMG_0521.JPG
 
@Rsvarthur: switchen tussen "standard" en "max range" kan bij mij ook, maar op willekeurig moment aan en uitzetten kan m.i. nog niet.

@Chrisdl: m.i. is het slechts een platte spiegel.

@Jeroens: Stephen zou dit toevoegen (zwart op wit). Van te voren bij de DS gemeld toen deze met mij de laatste zaken doornam voor de aflevering. Stephen had het niet toegevoegd in my Tesla, en ook niet in de order. Hij zou er achteraan gaan, maar kreeg te horen dat het wel heel veel tijd gaat kosten om de sensoren alsnog te plaatsen.

De factuur werd de avond tevoren rond 22:00 uur (!) toegemaild, met de volgende ochtend de vraag of ik al betaald had. Al had ik de mail die avond gezien was het geld niet de volgende dag op de JP Morgan account van Tesla geweest. Bijzondere gang van zaken. Vervolgens stonden de sensoren er dus echt niet op