Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
- De Signatures die eerder worden geleverd zouden wel eens auto's van Athlon Lease kunnen zijn. Die worden wat eerder geleverd. Deze auto's hebben in het systeem ook al een veel vastere productiedatum (dat schijnt nodig te zijn voor de leasemaatschappij).

Net Jacobus Toet gebeld voor wat extra koeling voor de Beluga. Jullie komen toch wel allemaal uit je caravan om mee te vieren he?

Interne twijfelgedachte: ik denk dat door al mijn getrol hier ik als laatste van Athlon aan de beurt kom. Die bellen me pas als ze op de oprit staan!
 
Wiebe, nette brief. Geen ingewikkelde vragen en eigenlijk kunnen ze binnen 1 uur alle vragen beantwoorden. Informatie is intern zeker bekend. Ik ben benieuwd of er een reactie komt. Als ze slim zijn schrijven ze een blog over de Europese uitlevering waarin ze ondermeer op je vragen ingaan. Bijkomend voordeel is dat de eigen medewerkers minder worden lastig gevallen.
 
Last edited:
Wiebe, nette brief. Geen ingewikkelde vragen en eigenlijk kunnen ze binnen 1 uur alle vragen beantwoorden. Informatie is intern zeker bekend. Ik ben benieuwd of er een reactie komt. Als ze slim zijn schrijven ze een blog over de Europese uitlevering waarin ze ondermeer op je vragen ingaan. Bijkomend voordeel is dat de eigen medewerkers. Inder worden lastig gevallen.

Volledig eens.
 
Caravan???:cursing:
Sleurhut. Trekhaak. Leuk dopje voor de trekhaak. 80 blijven rijden ook als vrachtwagens je inhalen.
Mooie opzet-uitsteekbuitenspiegels. Yessss.

Ok, de Sig Perf Red bestellers mogen uit hun air conditioned villa komen. Maakt niet uit, het is een familie, wie ook de eerste heeft. Als je die sleurhut maar wel om de hoek parkeert!
 
ik denk dat ze in usa gewoon zo over ons denken,

als ze straks eenmaal hun auto hebben hoor je ze toch niet meer dan zijn ze allemaal blij

ik weet wel dat ik voorlopig geen x bestel! die ga ik pas bestellen op het laatste moment en zeker geen sig!
voordelen voor de sig zijn er nu helemaal niet (ja sig rood en een signature label in je deur) en daar betaal je dan ongeveer 2000 euro extra voor :) ben gek maar ja
tevens als ik de 30000 euro in tesla aandelen had gestopt had ik nu mijn model s terug verdient simpel gezegd is mijn 30000 euro aanbetaling voor tesla nu 90000 waard!?
ik vind dat tesla best iets voor de sig houders en early adapters mag doen maar dit heb ik ook bij tesla aangegeven maar Europa is maar een marionet van usa! en wij dansen zoals hun willen op de muziek die zij kiezen! en die muziek is nu eenmaal al geruime tijd niet echt Europees!!!!!!

Als we inderdaad bijna gelijk of later zijn zou het netjes zijn van Tesla om het prijsverschil met een P en de rente over 26K terug te betalen. Dan vergeet ik nog even de beperkte kleurkeuze en de opties die van mij niet hadden gehoeven.
 
Ik heb Lester laten weten dat als dit verhaal over oa Athlon en de volgorde zou kloppen ik mijn Model X SIG reservering direct zal annuleren.

De voordelen voor SIGs zijn toch al bijna niets en als Athlon dan ons ook nog de pas mag afsnijden, dan houdt het voor mij op.

Dan mag de aanbetaling voor de Model X reservering direct ten gunste van de Model S geboekt worden.

Slecht communicatie en vertraagde leveringen kan ik volgen, bepaalde klanten laten voorgaan en de volgorde niet meer hanteren, dat gaat niet. Dat geldt volgens mij ook voor NLers en Belgen - de Zwitsers en de Noren, die niet via Tilburg lopen, dat is nu eenmaal anders.

Ben benieuwd - denk dat ik de Model X snel uit mijn signature op dit forum mag halen...

gr

PJH
 
Wiebe; mooie brief!
XFrank; toppie zo!

Vandaag ook gebeld met TM Tilburg, Kim.... Ze was behoorlijk zeker van de zaak.
Onze Sig347 is in productieproces opgenomen, leveringsdatum rond 15 sept. Over 3 weken krijgen we telefoontje van Tesla.

Of er feestelijke opening van Tilburg komt is helemaal niet zeker. Het is gewoon distributiecentrum ener zijn nog geen Europese modellen in NL.

Heb alle vertrouwen dat info klopt, kan dus nu echt gaan aftellen!
 
Noorwegen:
S280 heeft 7 augustus als leverdatum gekregen
(S423 heeft delivery window 14-22 aug)

Blijkbaar hebben ze in Tilburg ruim een maand gerekend voor het assembleren van de auto's voor de EU? Want er zit minstens een maand tussen deze levering in Noorwegen en vergelijkbare sig nummers in NL en B.
 
Ik heb Lester laten weten dat als dit verhaal over oa Athlon en de volgorde zou kloppen ik mijn Model X SIG reservering direct zal annuleren.

De voordelen voor SIGs zijn toch al bijna niets en als Athlon dan ons ook nog de pas mag afsnijden, dan houdt het voor mij op.

Dan mag de aanbetaling voor de Model X reservering direct ten gunste van de Model S geboekt worden.

Slecht communicatie en vertraagde leveringen kan ik volgen, bepaalde klanten laten voorgaan en de volgorde niet meer hanteren, dat gaat niet. Dat geldt volgens mij ook voor NLers en Belgen - de Zwitsers en de Noren, die niet via Tilburg lopen, dat is nu eenmaal anders.

Ben benieuwd - denk dat ik de Model X snel uit mijn signature op dit forum mag halen...

gr

PJH

Het was allang bekend dat Athlon de wagens eerder kreeg...
 
'k heb gisteren van Lester eind oktober- eerste week november gekregen als prognose. hopelijk voor de allerheiligenvakantie (daar kan ik wel mee leven)

dat is van vandaag nog 100 dagen tot 1 november!
tot die tijd zijn alle model S'en welkom in mijn garage (kleur en uitvoering is niet echt van belang)
 
szh, toen ik ooit lang geleden reserveerde (iets eerder als athlon) was er 1 duidelijk gezegde

nobody skips the cue not even ellon him self!!!!!!!!


dus dan vind ik het wel jammer (verwacht ja maar nooit zo door tesla gecommuniceerd) dat dit wel word gedaan!
ik ben het er dus wel mee eens dat ze voor de sig houders iets extra mogen doen zoals pjhartog vermeld!

verder wiebe een zeer strakke brief!
 
Inderdaad een mooie brief Wiebe.
Al zou ik dit niet willen toezeggen "We will never hold anyone accountable if delivery targets aren’t made".
Als mijn Model S ondanks toezeggingen niet in 2013 wordt geleverd, houd ik Tesla daar zeker wel voor verantwoordelijk en sluit ik niet uit daar consequenties aan te verbinden. Afhankelijk van de beslissing over bijtelling in komende jaren, want 7% is voor mij echt teveel.
Maar ik hoef de brief niet te ondertekenen, en sta volledig achter de rest van de inhoud.