Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Gefeliciteerd !
De definitieve overwinning voor break - brake vergissers...
View attachment 414733
... in het bedieningsscherm van een Mercedes.

Het is nog veel erger, zelfs Tesla doet hieraan mee zie de laatste video van Ove Kröger
Schermafbeelding 2019-07-05 om 14.38.46.png
 
Je gaat ook wel eens zonder de vrouw op stap... dan maar een tyrap..

......Bedoel dus als je het zuignapje vergeet kan zij de deur voor je open doen...

Op het gevaar af een variant op de breaking-braking discussie te starten:
tyrap wordt geschreven met twee hoofdletters, een verbindingsstreepje en een trademark omdat het een merknaam van ABB is, zo dus
Ty-Rap®
Als merkloze kabelbinder worden die dingen "tie wraps" genoemd.
 
Nog altijd een onacceptabele fix om de range zo drastisch te verminderen. Als de batterijen dus een verhoogd risico hebben op vuur te vatten zonder software die stevige limieten oplegt en de capaciteit sterk vermindert vergeleken met voorheen, moeten de batterijen vervangen worden. Punt uit.
Ja, het is erg vervelend. Aan de andere kant, was de garantie niet 70% capaciteit na een jaar of 8? Als je door deze ingreep, inclusief standaard degradatie onder dat % blijft binnen die periode, dan heeft een garantieclaim waarschijnlijk weinig zin.

Beetje ook met het "nerven" van de laadsnelheid na een x aantal DC laadsessies.
 
Gisteren bleek en een koplamp stuk en de deurgreep van mijn S 2013 niet meer te werken. (greep komt niet naar buiten_. Zijn er inmiddels partijen buiten Tesla die dit kunnen repareren - tegen meer gangbare tarieven en zonder lange wachttijden?

Dan komt bij mij de vraag op: hoe was je jouw auto? Met een hogedrukspuit in de dhz-wascabine? Het schijnt dat de elektronica in de deurgrepen (vooral van vroege auto's) het niet leuk vindt als er met hoge druk water in wordt gespoten.
 
Dan komt bij mij de vraag op: hoe was je jouw auto? Met een hogedrukspuit in de dhz-wascabine? Het schijnt dat de elektronica in de deurgrepen (vooral van vroege auto's) het niet leuk vindt als er met hoge druk water in wordt gespoten.
Ik zag dat ze bij Tesla in SeC Manchester de wagen na het wassen drogen door eerst de naden met een luchtdrukpistool droog te spuiten. Als je zo over de rubbers van de vensters spuit, kan het niet anders dan dat er water in de deur komt.
Dit is ook de reden waarom ik niet meer naar de handcarwash ga. Daar begonnen ze dat ook te doen.