You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Foei Martijn: eerst de feiten checken. 1.000 was idd ook raak.sorry! slechts 1 misser op 3 en dan nog maar met 1 post er naast:wink:
ben eens benieuwd hoeveel er nu hun best gaan doen om de 4000 af te nemen:biggrin:
Ja, maar dan die andere paar duizend....Als ik de berichten goed begrijp hebben ze 19.000 m2 gehuurd.
Dat is een flinke hal. Daar kan je wel een paar honderd Tesla's in parkeren lijkt me.
Als ik de berichten goed begrijp hebben ze 19.000 m2 gehuurd.
Dat is een flinke hal. Daar kan je wel een paar honderd Tesla's in parkeren lijkt me.
View attachment 22673
Boys en girls, ik ben niet helemaal thuis in de containerlarij. Je verscheept toch niet een paar duizend auto's op een boot? Of zie ik dat helemaal verkeerd? Er zijn er m.i. duizenden besteld in de EU, met een nadruk op NO en NL. En BE natuurlijk, sorry! Dan varen er toch een paar extra?
Ze mogen je ook een Roadster of Model X leverenKlik in mytesla op "view design". En wat staat onderaan:
De informatie op deze website is gebaseerd op de gegevens die momenteel beschikbaar zijn. Het design, de specificaties, de prijzen en de productiedatums kunnen gewijzigd worden zondervoorafgaande kennisgeving en gelden specifiek voor voertuigen in Nederland. Het is mogelijk dat bepaalde kenmerken en opties niet beschikbaar zijn bij de start van de productie.
Hoezo desing, specificaties, prijzen (hallo!!, we hebben een contract) mogen wijzigen zonder voorafgaande kennisgeving. Wat heb ik aan die kennisgeving, als je me niet eerst om overeenstemming vraagt.
Ik kom in mijn werk een hoop belachelijke bepalingen tegen in algemene voorwaarden. Dit is er nou zo een, die ik altijd afwijs.
Stond dit ook in ons "paperwork"? (ik heb toen echt wel wat dingen gezien waarvan ik dacht: oh? maar was te enthousiast om moeilijk te gaan doen)
Een beetje ro-ro (zeker sinds Fisker, maar al eerder (Herald of Free Enterprise) ) staat het voor Roll on, Roll over, maar goed, een beetje Ro-ro kan 4 tot 6.000 auto's aan. Maar ik betwijfel of ze op ro-ro's komen. Dan zouden ze al geassembleerd moeten zijn.Ik werk in de Rotterdamse haven en hier komen veel rol-on rol-off boten hier rijden ze de auto's op en ze worden gezekerd. In Nederland rijden ze er dan af. Misschien als er geen auto in zit doen ze het met een soort sleepwagen misschien. Iemand die iemand kent bij Broekmans ( de grootste terminal voor auto's in Rotterdam)?
Er is idd eerder al over containers gesproken, zelf ben ik ook verre van een kenner, maar zover ik weet zijn er zelf container 'lijn-diensten' waar meerdere rederijen vaak meerdere keren per week schepen van de USA naar Rotterdam sturen. Hele flexibele manier van verschepen...De vloer in Tilburg is al gecoat! Ik denk gezin de verhuurder van het pand dat ze in containers komen! En in Tilburg of bij het gebouw of in het gebouw worden opgeslagen! Of in de Tilburgse haven! Tilburg en Waalwijk willen en doen alsof hun container terminals de reserve Zijn van Rotterdam (iedere dag 4 schepen van Tilburg van en naar r-dam en ook 4 vanuit Waalwijk! Vol met model s en hoop ik!!
de eerste die zijn model S ontvangt mag de patronen van de tapijten naar daar sturen.:smile:
Aanrader: dit bericht: Tesla Model S P+ vs BMW M3 sedan (and everything else out there)
Denk dat ik dat ben….
Heeft me een kleine rib gekost (en dan komt de rest aan BTW en Duties nog), maar ik ga als alles goed gaat morgen mijn matten ophalen bij UPS.