Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Als ik de berichten goed begrijp hebben ze 19.000 m2 gehuurd.
Dat is een flinke hal. Daar kan je wel een paar honderd Tesla's in parkeren lijkt me.

1276077485.JPG
 
sorry! slechts 1 misser op 3 en dan nog maar met 1 post er naast:wink:

ben eens benieuwd hoeveel er nu hun best gaan doen om de 4000 af te nemen:biggrin:
Foei Martijn: eerst de feiten checken. 1.000 was idd ook raak.
Wat mij betreft zijn alle duizenders voor jou, tenzij iemand jou weet te overtreffen met een sublieme graphic (foto van zojuist afgeleverde S voldoet daar ook wel aan).

- - - Updated - - -

Als ik de berichten goed begrijp hebben ze 19.000 m2 gehuurd.
Dat is een flinke hal. Daar kan je wel een paar honderd Tesla's in parkeren lijkt me.
Ja, maar dan die andere paar duizend....
Is dit "de hal" in Tilburg? Ik mis witte vloeren, volop daklichten, tesla-rood etc.
En nog het meeste: lots of model S's
 
Dat is inderdaad de hal Hans. Het is een behoorlijke hal, maar er zal ook plaats moeten zijn voor de assemblage. Ik kan me zo voorstellen dat ze een heleboel stations maken om meerdere auto's in 1 keer te kunnen assembleren. Als het alleen gaat om de accu en een paar kleine dingen, dan hoeven ze geen straat te maken, maar kan het op 1 werkplek gebeuren. Er moet dan ook ruimte zijn om op en af te rijden en om de accu's en andere onderdelen op te slaan en aan te leveren bij de werkstations. Dan blijft er weinig ruimte over om te "parkeren". Ik heb begrepen dat we straks vanuit de receptie de productiehal in kunnen kijken, dus nog even afwachten en dan weten we het.

Als ik de berichten goed begrijp hebben ze 19.000 m2 gehuurd.
Dat is een flinke hal. Daar kan je wel een paar honderd Tesla's in parkeren lijkt me.

View attachment 22673
 
Boys en girls, ik ben niet helemaal thuis in de containerlarij. Je verscheept toch niet een paar duizend auto's op een boot? Of zie ik dat helemaal verkeerd? Er zijn er m.i. duizenden besteld in de EU, met een nadruk op NO en NL. En BE natuurlijk, sorry! Dan varen er toch een paar extra?

Ik werk in de Rotterdamse haven en hier komen veel rol-on rol-off boten hier rijden ze de auto's op en ze worden gezekerd. In Nederland rijden ze er dan af. Misschien als er geen auto in zit doen ze het met een soort sleepwagen misschien. Iemand die iemand kent bij Broekmans ( de grootste terminal voor auto's in Rotterdam)?
 
De vloer in Tilburg is al gecoat! Ik denk gezin de verhuurder van het pand dat ze in containers komen! En in Tilburg of bij het gebouw of in het gebouw worden opgeslagen! Of in de Tilburgse haven! Tilburg en Waalwijk willen en doen alsof hun container terminals de reserve Zijn van Rotterdam (iedere dag 4 schepen van Tilburg van en naar r-dam en ook 4 vanuit Waalwijk! Vol met model s en hoop ik!!

Dus boot naar r-dam daar dan alle sig containers naar Tilburg met deze gaan stoeien en proberen mijn auto zonder deuken en al teveel kieren in elkaar te zetten! Als dat een beetje is gelukt bij 400 sig dan weer 40 containers laten komen vanuit r-dam naar Tilburg! Vergeet niet dat er in de containers vast ook onderdelen zitten zoals reserve ruiten,plaatwerk etc dat is mooie vulling!

Maar van containers weet Peter meer af als ik! Ik kan alleen maar een beetje poetsen en wachten en wachten en wachten en wachten en wachten en forum lezen en Belle met Tesla en wachten en zo al ruim 2 jaar!

Wiebe soms lijkt het wel op politiek,een Tesla s kopen! Je kunt stemmen op wie je wil en praten wat we willen uiteindelijk zitten we mooi allemaal al geruime tijd te wachten op de grote verandering! Ik denk allee. Dat Tesla deze eerder teweeg brengt in de hele auto branch als onze politiek in dit landje.
 
Last edited:
Klik in mytesla op "view design". En wat staat onderaan:
De informatie op deze website is gebaseerd op de gegevens die momenteel beschikbaar zijn. Het design, de specificaties, de prijzen en de productiedatums kunnen gewijzigd worden zondervoorafgaande kennisgeving en gelden specifiek voor voertuigen in Nederland. Het is mogelijk dat bepaalde kenmerken en opties niet beschikbaar zijn bij de start van de productie.
Hoezo desing, specificaties, prijzen (hallo!!, we hebben een contract) mogen wijzigen zonder voorafgaande kennisgeving. Wat heb ik aan die kennisgeving, als je me niet eerst om overeenstemming vraagt.
Ik kom in mijn werk een hoop belachelijke bepalingen tegen in algemene voorwaarden. Dit is er nou zo een, die ik altijd afwijs.
Stond dit ook in ons "paperwork"? (ik heb toen echt wel wat dingen gezien waarvan ik dacht: oh? maar was te enthousiast om moeilijk te gaan doen)
 
Klik in mytesla op "view design". En wat staat onderaan:
De informatie op deze website is gebaseerd op de gegevens die momenteel beschikbaar zijn. Het design, de specificaties, de prijzen en de productiedatums kunnen gewijzigd worden zondervoorafgaande kennisgeving en gelden specifiek voor voertuigen in Nederland. Het is mogelijk dat bepaalde kenmerken en opties niet beschikbaar zijn bij de start van de productie.
Hoezo desing, specificaties, prijzen (hallo!!, we hebben een contract) mogen wijzigen zonder voorafgaande kennisgeving. Wat heb ik aan die kennisgeving, als je me niet eerst om overeenstemming vraagt.
Ik kom in mijn werk een hoop belachelijke bepalingen tegen in algemene voorwaarden. Dit is er nou zo een, die ik altijd afwijs.
Stond dit ook in ons "paperwork"? (ik heb toen echt wel wat dingen gezien waarvan ik dacht: oh? maar was te enthousiast om moeilijk te gaan doen)
Ze mogen je ook een Roadster of Model X leveren :)

- - - Updated - - -

Ik werk in de Rotterdamse haven en hier komen veel rol-on rol-off boten hier rijden ze de auto's op en ze worden gezekerd. In Nederland rijden ze er dan af. Misschien als er geen auto in zit doen ze het met een soort sleepwagen misschien. Iemand die iemand kent bij Broekmans ( de grootste terminal voor auto's in Rotterdam)?
Een beetje ro-ro (zeker sinds Fisker, maar al eerder (Herald of Free Enterprise) ) staat het voor Roll on, Roll over, maar goed, een beetje Ro-ro kan 4 tot 6.000 auto's aan. Maar ik betwijfel of ze op ro-ro's komen. Dan zouden ze al geassembleerd moeten zijn.
 
De vloer in Tilburg is al gecoat! Ik denk gezin de verhuurder van het pand dat ze in containers komen! En in Tilburg of bij het gebouw of in het gebouw worden opgeslagen! Of in de Tilburgse haven! Tilburg en Waalwijk willen en doen alsof hun container terminals de reserve Zijn van Rotterdam (iedere dag 4 schepen van Tilburg van en naar r-dam en ook 4 vanuit Waalwijk! Vol met model s en hoop ik!!
Er is idd eerder al over containers gesproken, zelf ben ik ook verre van een kenner, maar zover ik weet zijn er zelf container 'lijn-diensten' waar meerdere rederijen vaak meerdere keren per week schepen van de USA naar Rotterdam sturen. Hele flexibele manier van verschepen...
 
Omdat ik niet aan de patronen van de model S tapijten geraakte, heb ik maar een set tapijten besteld voor mijn huidige Jaguar (bij wijze van test, en dan is hij meteen tip-top in orde om te verkopen)
het heeft wel even geduurd, maar ze zijn vrijdag toegekomen. Ik moet zeggen, ze zijn zeer mooi en passen perfect. grijze maten met mooie omranding, de Jaguar (het Beest) er in geborduurd (de naam Jaguar mocht niet wegens naamsbescherming). een hielbescherming op de bestuurdersmat, en montage ogen in de voorste matten die perfect in de haken passen. Dus een set van 4 matten van zeer goede kwaliteit voor slechts 98€ incl. BTW , excl. verzendkosten naar België (18€)

besteld bij Automatten4you.nl - UNIEK ALLE KLEUREN ! Nergens Zo Veel Keus
de eerste die zijn model S ontvangt mag de patronen van de tapijten naar daar sturen.:smile:



dit moet pijn doen!:scared:
rim damage
 
Last edited:
Denk dat ik dat ben…. :)

Heeft me een kleine rib gekost (en dan komt de rest aan BTW en Duties nog), maar ik ga als alles goed gaat morgen mijn matten ophalen bij UPS.

ha, heb jij matten besteld bij Tesla? goed zo!:wink:
Het enige probleem is: dat ik de indruk heb dat de pasvorm van de originele matten niet perfect is. en als je alleen de matten hebt, en niet de auto, dan is het moeilijk om de maten hier en daar te corrigeren.