Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Zeker niet. Als kind was ik altijd gefascineerd door bepaalde tijdstippen op mijn digitale wekker op het nachtkastje. En ik mag niet op bepaalde lijnen stappen op straat. En meet altijd of mijn schoen precies op een tegel past. Ik kan geloof ik nog wel even doorgaan, ik spoor eigenlijk voor geen meter.
Ach, dat hebben er wel meer. Ik kan het niet laten om treden te tellen bij het traplopen. We scoren hoog op SQ (Systemizing Quotient)
 
Zeker niet. Als kind was ik altijd gefascineerd door bepaalde tijdstippen op mijn digitale wekker op het nachtkastje. En ik mag niet op bepaalde lijnen stappen op straat. En meet altijd of mijn schoen precies op een tegel past. Ik kan geloof ik nog wel even doorgaan, ik spoor eigenlijk voor geen meter.

Ken dat. Als 10 jarige lig je dan te kijken tot de clockradio ( ding heette toen nog Sonoclock, met van die vallende plaatjes zoals bij de Lost klok ) op 2222 of als het héél laat was op 2345 versprong. Heb inderdaad ook zo'n rituelen, zal wel een beetje de autist zijn die in elk van ons schuilt.
 
Wat is er met de 'piano black' inserts gebeurd? Schijnen vervangen door een 'donker essenhouten' variant dat er op foto wat kitsch uitziet. Krijgen we straks ook marmeren inserts en vergulde sierlijsten? Trump Penthouse Upgrade :eek:?
Die is er volgens mij al sinds de facelift uit. Met de Model X is de keuze sinds een aantal dagen nog beperkter, je mag alleen nog maar kiezen uit een aantal combinaties van leer, insert/trim en headliner. Zie de configurator.
 
Wat is er met de 'piano black' inserts gebeurd? Schijnen vervangen door een 'donker essenhouten' variant dat er op foto wat kitsch uitziet. Krijgen we straks ook marmeren inserts en vergulde sierlijsten? Trump Penthouse Upgrade :eek:?

Is er idd al uit sinds de facelift. Heeft mij bij bestelling wat extra gekost omdat ik iets van houtmotief echt niet passen vind bij een Tesla en dus per default richting carbon moest of laten detail-wrappen na levering. In mijn geval zijn het carbon inserts geworden.