Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Is dat misschien omdat die waarde al eerder was ontcijferd?
Mogelijk, maar ik probeerde die website vrijdagavond al. Dat was slechts een paar uur nadat het bericht van Johan verscheen.

De waarde P100D zit waarschijnlijk in alle kraak-woordenboeken, omdat daar alle reeksen van minder dan acht(ofzo) cijfers en letters in zitten.

Daarom moet ook vaak je wachtwoord minstens acht, maar liever nog meer, lang zijn.

PS: Jason had de versleuteling kunnen verbeteren door te 'salten', een extra reeks toe te voegen. Bijvoorbeeld: JasonHughessaysP100Disinthemaking
Dit geeft: 68ec90ceab12d1c1775c68e9b231ee0e566365bb39e721c5cdb7746b0307331a en dat is teveel gevraagd voor de online krakers.
 
Gefeliciteerd, Klaas.
Bert Klerk, voorzitter van het Formule E-team, zou verplicht bij jou op bezoek moeten gaan om de werkelijkheid in ogenschouw te nemen.
Hij deed bij BNR radio de uitspraak dat als je 60.000 km/jaar rijdt een elektrische auto bijzonder onverstandig is (of iets van die strekking). Daar geneest hij hopelijk van als hij de trein naar Groningen pakt...
 
Last edited:
Ik was vanochtend nog even bij Sec/SuC Amsterdam. Kan thuis tijdelijk niet laden en kom nu vaker bij Tesla in Amsterdam dan me lief is. Onwillekeurig kijk ik altijd even naar de kentekens om me heen en het viel me op dat er vanochtend veel van de oude garde stond, waaronder een sig rode met een SFV kenteken. Dat is er dus écht eentje van de allereerst weken. Durf het bijna niet te vragen...'iemand van hier?' (sorry, verkeerde thread).
Overigens bij de service balie nog even gevraagd of ze al iets meer wisten over een 'Model 3-inschrijf-event', eind maart. Het antwoord was zoals verwacht....I'm from Barcelona.
 
Je kan ook Fastned bij afslag Heemskerk gebruiken?
Eventueel heb ik een Chademo te leen (in Heemskerk).
Bedankt voor het aanbod Pim. Ze zijn bij mij in de wijk nieuwe riolering aan het leggen, maar als het goed is kan ik vanavond weer parkeren in mijn voortuin en dan is de ellende weer voorbij. Bovendien werk ik op 100 meter van SuC Amsterdam, dus behalve dat het er wel eens vol staat is dat goed te doen. Maar nogmaals bedankt.
 
Bedankt voor het aanbod Pim. Ze zijn bij mij in de wijk nieuwe riolering aan het leggen, maar als het goed is kan ik vanavond weer parkeren in mijn voortuin en dan is de ellende weer voorbij. Bovendien werk ik op 100 meter van SuC Amsterdam, dus behalve dat het er wel eens vol staat is dat goed te doen. Maar nogmaals bedankt.
Ok gelukkig maar. (vriend van mij woont in de Titanialaan bij je om de hoek :tongue:)
 
Gefeliciteerd, Klaas.
Bert Klerk, voorzitter van het Formule E-team, zou verplicht bij jou op bezoek moeten gaan om de werkelijkheid in ogenschouw te nemen.
Hij deed bij BNR radio de uitspraak dat als je 60.000 km/jaar rijdt een elektrische auto bijzonder onverstandig is (of iets van die strekking). Daar geneest hij hopelijk van als hij de trein naar Groningen pakt...
De tweede keer jouw post lezend drong het pas tot me door dat je het hebt over de voorzitter van het Formule E-team. Het klopt dat ik het op dat punt totaal niet met hem eens ben... wat jou al duidelijk was...

Tjongejonge, als 1 van de belangrijkste ambassadeurs van elektrisch rijden al bij voorbaat roept dat het niet geschikt is voor veelrijders... pfff.... :cursing:
 
Ja, Klaas. Er is op allerlei fronten nog een lange weg te gaan.
Maar als zelfs iemand met de functie van Klerk die weg blijkbaar kwijt is, hebben we geen tegenstanders meer nodig.

Ik weet niet in welke context hij de opmerking maakte, maar ik kan mij nog wel voorstellen dat hij de gemiddelde elektrische auto bedoelt. Het is echter wel jammer dat (zeker iemand in zijn positie) er dan aan voorbij gaat dat er al een auto is die wel geschikt is.
 
Ik weet niet in welke context hij de opmerking maakte, maar ik kan mij nog wel voorstellen dat hij de gemiddelde elektrische auto bedoelt. Het is echter wel jammer dat (zeker iemand in zijn positie) er dan aan voorbij gaat dat er al een auto is die wel geschikt is.
Luister het hieronder maar eens terug, het is echt zo erg. Het is niet allemaal onzin wat hij naar voren brengt, toch hij maakt nog wel wat meer vergissingen.
Maar ook (heel) goede punten, zoals het opheffen van de kleinverbruikersheffing/belasting op elektriciteit voor laadpalen.
BNR Autoshow (incl. reclamezendtijd voor Toyota en hun 'Fool Cell' waterstofauto-visie)
 
Er zijn nog echte ondernemer in Nederland! AgriHolland Nieuws: Drentse akkerbouwer investeert in grote accu voor energiehandel

1060 zonnepanelen!

Drentse akkerbouwer investeert in grote accu voor energiehandel

Akkerbouwer Jan Reinier de Jong uit het Drentse Odoorn gaat een deel van de elektriciteit die zijn 1060 zonnepanelen opslaan in een grote lithium-ion accu, om deze op een zo'n gunstig mogelijk moment af te leveren. Speciale software houdt de schommelingen in prijzen op de energiemarkt in de gaten. Is de prijs hoog, dan verkoopt De Jong elektriciteit en bij lage prijzen koopt hij in en slaat hij stroom op. De Jong verwacht met de handel in elektriciteit wekelijks 1000 euro te kunnen verdienen. Op 10 maart werd de accu voor energieopslag officieel in gebruik genomen in aanwezigheid van de Drentse gedeputeerde Tjisse Stelpstra en voorzitter Albert Jan Maat van LTO Nederland.

Meer details op zijn twitter account: Jan Reinier de Jong (@jrdejongodoorn) | Twitter

En een terugverdientijd van 7 jaar: Zonneboer vindt ei van Columbus: zeecontainer die zelf stroom verkoopt - RTV Noord
 

Best bijzonder. Hij heeft een capaciteit van 294kWh. Dat wil zeggen dat hij per week 3 euro denkt te verdienen met iedere kWh opsla. De piek en dal prijzen van een kWh op groothandelniveau liggen echter niet zo heel ver uit elkaar. Op 1 dag ga je misschien een piek en dal vinden van 15 cent. Dat wil zeggen dat hij denkt 18 keer zijn batterij te cyclen per week? Ik zou wel eens de berekeningen willen zien van dit project!