Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch): FastNed Charging

This site may earn commission on affiliate links.
Als EVs toegankelijker worden voor mensen zonder eigen oprit en laad faciliteit wordt het succes van fastned vanzelf groter. Zo kwam één van mijn medewerkers vd week vragen of hij ook op de zaak mocht laden als hij een PHEV zou kopen. Tuurlijk heb ik gezegd :biggrin:.
 
Wanneer komt hij nou, je bolide? Dan een biertje bij Breukelen? ;) ik weet daar nog een laadstation dat ik nog niet geprobeerd heb.

Zwart is gewoon een heel lastige kleur, dat duurt ff wat langer :). Biertje is een goede reden om weer wat kilometers te maken!

@iederen op de FastNed opening: leuk om jullie live te zien, & Maurice ik hoop dat je bent thuisgekomen op je charge?
 
Leuk die opening, maar waar staan ze nou dan precies...? Welke locaties zijn er klaar voor gebruik?

Als je op het kaartje op de homepage van fastned clicked krijg je dit:

NETWERKKAART-lightbox.jpg
 
Leuk om een paar forum leden te ontmoeten gisteren.

Op de weg terug een tijdje voor de MS van Maurice gereden.
Best een grappig gezicht de lampjes links en rechts aan de voorkant welke aan en uit gaan bij de bochten. Nog nooit eerder gezien in mijn spiegel.
 
Ik heb vorige week met twee S'en, een Roadster en Outlander bij Palmpol gestaan en even alles getest. De S'en konden prima met 3x26A laden, maar dat wisten we al. De Roadster ook netjes met 1x32A en de Outlander werkte op de CHAdeMO ook netjes. Die haalde 350V met 51A, dus toch een 17kW die de Outlander in ging.

Verder moet ik zeggen dat het er leuk uit ziet, alleen wil ik wel graag een adapter om te kunnen laden bij FastNed met meer dan 3x26A!
 
Ik heb vorige week met twee S'en, een Roadster en Outlander bij Palmpol gestaan en even alles getest. De S'en konden prima met 3x26A laden, maar dat wisten we al. De Roadster ook netjes met 1x32A en de Outlander werkte op de CHAdeMO ook netjes. Die haalde 350V met 51A, dus toch een 17kW die de Outlander in ging.

Verder moet ik zeggen dat het er leuk uit ziet, alleen wil ik wel graag een adapter om te kunnen laden bij FastNed met meer dan 3x26A!

Ik zou heel blij zijn moest er een Fastned alternatief naar België komen. Het hoeven zelfs geen 200 locaties te zijn. Een stuk of 50 zou al heel veel helpen. Dat maakt het leven met een CHAdeMO adapter en een Tesla in België ook wat makkelijker