Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wiki Belgium and the Netherlands: Charging infrastructure (Thuis laden)

This site may earn commission on affiliate links.
Normaal doen ze morgen de keuring onmiddellijk en dan vlug Eandis laten komen.
Wanneer verwacht je je Tesla ?

Voorlopig is er 23 juni afgesproken, maar vandaag zat mijn factuur al in MyTesla. Misschien komt ie iets vroeger, of zijn ze altijd zo vlug met de facturen?

Bij ons moet ook nog de rest van de (bestaande) installatie gekeurd worden. Het was niet mogelijk (moeilijk en duur) om het laadpunt volledig afzonderlijk op een meter te plaatsen en daarom vcerzwaren we onze privé aansluiting.
 
On topic dan maar weer :wink:.

Kreeg een melding van een update op mijn mobiel voor PlugSurfing (v 3.0.0). Nog geen tijd gehad om echt goed te bestuderen, maar als ik het goed zie moet het mogelijk worden om d.m.v. deze app te gaan betalen voor laden in Duitsland. Als wij Nederlanders/Belgen dat inderdaad via een app zouden kunnen doen zou dat natuurlijk reuze handig zijn.
 
Ff geïnstalleerd, zo te zien zijn oa. de RWE palen hiermee te betalen. Mooi!
ImageUploadedByTapatalk1401190454.264832.jpg
 
Hopelijk kan iemand me helpen met het identificeren van onderstaande laadpunten van het hotel (Zwitserland) voor onze zomervakantie. Het lijkt erop dat de rode Tesla adapter op nr1 of nr2 zou passen. Klopt dit of heb ik nog iets van een verloopstekker nodig? Alvast enorm bedankt!

View attachment 50316

nr1 is 32A, nr2 16A. - dat blijkt uit de zekeringen die ook op de foto staan.
de 'rode stekker' zal dan op nr 2 passen.

edit : was al beantwoord...