Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wiki Belgium and the Netherlands: Charging infrastructure (Thuis laden)

This site may earn commission on affiliate links.
Ik kan sinds 29/05 weer 32A laden. 93 km/u opladen is toch wel erg fijn.
Ook de bodemversterking is aangebracht en een krassend RV raam is vervangen.
Banden rotatie werd niet noodzakelijk geacht.

Auto werd na 23:00 bezorgd. Ze werken wel erg lang door bij Tesla.
 
Ik kan sinds 29/05 weer 32A laden. 93 km/u opladen is toch wel erg fijn.
Ook de bodemversterking is aangebracht en een krassend RV raam is vervangen.
Banden rotatie werd niet noodzakelijk geacht.

Auto werd na 23:00 bezorgd. Ze werken wel erg lang door bij Tesla.

En waar heb je dat laten aanpassen? Ik vroeg er vanmorgen bij Tesla SC in Arnhem (Duiven) naar, maar daar wist men van niets :confused:
Ze zijn daar ook nog maar pas begonnen natuurlijk :)
 
We maken vooruitgang:

Laadpaal installatie - done
Keuring - done
Aansluiting Eandis - Vrijdag 13 Juni
Levering Tesla - Woensdag 18 Juni

Laadpaal.jpg
 
We maken vooruitgang:

Laadpaal installatie - done
Keuring - done
Aansluiting Eandis - Vrijdag 13 Juni
Levering Tesla - Woensdag 18 Juni

Bij ons vlot het niet zo erg. Omdat we al in een iets ouder huisje wonen, waar vroeger een aantal klussers hebben gewerkt, komt de keuring (nog) niet in orde. We zijn nu druk bezig met alles in orde te brengen en het laadpunt te installeren. De verzwaring van onze meter zal nog wat op zich laten wachten:frown:. De Tesla zal het in het begin met 1 fase 230V moeten stellen en af en toe een bezoekje aan SC Oosterhout
 
Maar werkt die ook in Italie ? Zou fantastisch zijn btw..
Inderdaad, dat is nog niet het geval. Op de site van Plugsurfing kwam ik tegen dat het afrekenen van laadbeurten op dit moment alleen nog maar in Duitsland mogelijk is. Wat overigens zeker niet slecht is, alle RWE-palen zijn hiermee voor ons ook beschikbaar gekomen! Ik zal komende week eens even een paar uitproberen vlak over de grens.
 
Widodh, excuses, ik heb jouw antwoord al in een ander draadje gevonden. Ik wacht mijn beurt op de hardware-fix af.

BTW Thuis laad ik op een dedicated 3x 25A installatie, waarbij de Tesla staat ingesteld op 3x 24A. Ging altijd goed, maar vandaag knalde 1 van de 3 automaten eruit. Ik vermoed dat de auto-airco erbij is gaan draaien in verband de warmte. Staat nu weer te laden op 3x 22A. Kijken of dat wel goed gaat...
 
Hoi Widodh,

Jij en enkele anderen kunnen klaarblijkelijk al weer op 3x32A laden. Hoewel ik alle OTA updates direct laat uitvoeren, is het bij mij nog 3x 26A... Zit nu op 1.51.109.
Hoe heb jij het voor elkaar gekregen?

Kan alleen via een hardware update bij het Service Center.


en dat gaat langzaam; er is nog een tekort aan onderdelen om de ombouw snel bij iedereen uit te voeren.