Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

About time to unveil the D

This site may earn commission on affiliate links.
AWD wordt ik niet echt warm van en 110kWh pack lijkt me die auto alleen maar onnodig duurder maken. Ik gok toch op Driver Assist functies die verder gaan als iedereen verwacht, 'soon' beschikbaar op model X en S en als 'something else' de prijs van een model X?

Ik hou totaal niet van dit soort teasers, 't doet een ernstig beroep op mijn al erg gebrekkige geduld! Kunnen ze 't niet gewoon meteen bekend maken?! :) de 'something else' komt ook een beetje over als de apple 'one more thing' :)

De prijs van de Model X is al bekend, staat ook op de site dat de prijsstelling hetzelfde is als die van de Model S.

Ik vermoed ook AWD, maar dat lijkt me meer een 'something else', inderdaad niet echt iets voor zo'n grootste aankondiging.
Misschien een uiterlijk vertoon van de Model III? Maar dan is die 'D' weer ver te zoeken..
 
Kreeg gisteren een uitnodiging voor het event. Nog meer mensen hier? Weet niet hoe ik er aan kom. Lijkt niet voor de hand te liggen voor Europese klanten.
Toeval wil dat ik komende week inderdaad naar de VS (Westkust) reis. Even zien of ik creatief kan zijn en op donderdagavond in LA kan belanden.
Uit voorzorg in ieder geval maar geregistreerd.

gjoubva-1.png
bkmodxy-1.png

dawwzvs.png
3srm90k.png

5hcsah4.png

glm8zkf.png
tjtaw0w.png

 

Attachments

  • Unveiling Tesla D.png
    Unveiling Tesla D.png
    1.6 MB · Views: 325
Ik sluit me hierbij aan, ook vanwege die (al dan niet echte) foto met die D achter de typering van de auto en dit bericht op nu.nl:
http://www.nu.nl/gadgets/3893810/volgend-jaar-al-90-procent-zelfrijdende-tesla-autos.html

Driver assist leuk en aardig voor de toekomst. Maar misschien kan mijnheer Elon een fatsoenlijke adaptive cruise control gaan leveren. Zoals hij dit ook in de presentatie in amsterdam heeft aangekondigd. Met audi had ik deze techniek al een jaar of 8 geleden.
 
Kreeg gisteren een uitnodiging voor het event. Nog meer mensen hier? Weet niet hoe ik er aan kom. Lijkt niet voor de hand te liggen voor Europese klanten.
Toeval wil dat ik komende week inderdaad naar de VS (Westkust) reis. Even zien of ik creatief kan zijn en op donderdagavond in LA kan belanden.
Uit voorzorg in ieder geval maar geregistreerd.

gjoubva-1.png
bkmodxy-1.png

dawwzvs.png
3srm90k.png

5hcsah4.png

glm8zkf.png
tjtaw0w.png

Geen uitnodiging gehad. En was ook niet toevallig in de buurt :p
 
"D" and something else: Ik gok ook Driver Assist en AWD vanwege waar het bedrijf nu staat. De X is uitontwikkeld en die heeft AWD. Als ik goed ben geinformeerd is het onderstel van de X met weinig aanpassing uitwisselbaar met de S. Dan is het verleidelijk de S ook met een AWD onderstel aan te bieden.