Bedankt allen die de leuke meeting in Delft vandaag mogelijk hebben gemaakt.
+1. Was zeer interessant.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bedankt allen die de leuke meeting in Delft vandaag mogelijk hebben gemaakt.
+1. Was zeer interessant.
Wat hebben jullie geleerd?
(voor de mensen die vandaag moesten werken)
+1Thnx, Widodh, Fuzzylogic, Wxll en Cohere voor de uitstekende organisatie van een leerzame en gezellige workshop!
Wat hebben jullie geleerd?
(voor de mensen die vandaag moesten werken)
Oh damn bijna vergeten... Ja er was iets met een stream vandaag? Heb ik namelijk totaal gemist.@bigbit: vroeg jij me nou om een link te sturen naar een artikel/post? Weet je nog waar dat over ging?
Heh? Ik heb de Frunk gisteren niet eens open gemaakt!+1
(Wido, de frunk wel met 2 handen dichtdoen :wink:
Het is wel leuk om te zien dat wanneer je goed naar de Type 2 stekker kijkt er van dat soort veiligheden in zitten gebouwd.Dat sommige pinnen van de stekker korter zijn dan anderen.
Die discussie loopt nog steeds, maar een Type B zou veiliger zijn als de auto ineens DC begint terug te leveren.Nog even twee vragen over de aardlek.
1) Er moet in ieder geval een aardlek tussen zitten. Dit moet een type B zijn.
Klopt het dat in in de Keba de aardlek niet in de paal zit?
Ook hier verschillen de meningen.2) Als je nu een paal hebt voor 32A, dan moet er een aardlek in voor 3 fasen en 32A. Maar begreep vandaag dat deze ook nog beveiligd moet worden met een 16A aardlek, voor het geval men een 16A kabel gebruikt. Hoe zit dit precies?
Heb het je ook niet zien doen, maar de "handafdruk" er op doet dit vermoeden...Heh? Ik heb de Frunk gisteren niet eens open gemaakt!
Haha, dankje.Mijn hartelijke dank aan de organisatoren. Ik heb genoten van de presentaties en uitleg van de mogelijkheden. Als niet-techneut ging het wel een beetje boven mijn pet, maar het gaf een heel leuke indruk van de laadmogelijkheden. En eh, Martijn ... die S gewoon laten staan hoor! Niks crimineels maar de S is eigenlijk héél toepasselijk ;-)
Als ik het goed onthouden heb de basic. Anders stond er 2 of 3 +/- in het midden... (ipv de1, basic).
EDIT: Zo is ie opgebouwd als voorbeeld:
KC: KeContact
P: Charger
20: type/version
E: Europe
C: Cable
2: Type 2
4: 132A
00: ? meters
1: Basic + Multirating/Energymeter
0: Contactor only (Ground fault switch is in the fuse panel)
00: no buttons
0: No RFID
Deze? EVSE Build Day- Build your own Portable Electric Car Charger | The Grant Thomas Blog
Na theorie gisteren, vandaag echt bouwen.