Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
Waarom dertig jaar wachten? Als het voorjaar aanbreekt organiseren we een nieuwe forummeeting met 100+ auto's en halen we de voorpagina's.

Peter, dat lijkt me inderdaad een leuk idee... heb al een mogelijke locatie op het oog .. centrum land, minstens 10 laadposities...ideale parkachtige locatie in alle opzichten.. management heeft tegen die tijd zelf ook 5 S'en staan.. heb al eens een suggestie gedaan... begin 2014 eens kijken of er interesse is en zo ja zien wat er mogelijk is..
 
Waarom dertig jaar wachten? Als het voorjaar aanbreekt organiseren we een nieuwe forummeeting met 100+ auto's en halen we de voorpagina's.

Het één sluit het ander niet uit. Het idee van een meeting lijkt me super. Count me in. Ik zat aan de lange termijn te denken en hoop dat Tesla zo succesvol blijft als nu. Dat ik dan met mijn achterkleinkinderen naar de verjaardag van de Nederlands Tesla Motors Club rijd in mijn 'antieke' Model S.
 
Peter, dat lijkt me inderdaad een leuk idee... heb al een mogelijke locatie op het oog .. centrum land, minstens 10 laadposities...ideale parkachtige locatie in alle opzichten.. management heeft tegen die tijd zelf ook 5 S'en staan.. heb al eens een suggestie gedaan... begin 2014 eens kijken of er interesse is en zo ja zien wat er mogelijk is..

Check. Deze houden we erin. In januari maar 'n's wat verder uitwerken. Zou leuk zijn ook elders uit EU Teslisti erbij te betrekken.
 
Vanochtend gezien op de ring Amsterdam:

image.jpg


Voor het eerst dat ik er een in het wild heb gezien (uitgezonderd launch party en workshop).
Iemand van hier?
 
Ondertussen 7500 km kriskras door NL en een stukkie B gereden en nog steeds niet gespot. Althans niet hier. Al wel mafkezen gezien die op de snelweg achterstevoren achter het stuur met hun telefoon een foto van me probeerden te maken. Best wel leuk eigenlijk..... ;-)
 
ah, vandaag ook mijn eerste 'echt' wilde gezien.
even voor 17u, op de baan van Achel(B) naar Valkenswaard(NL), net over de grens.

belgische Sig, Sig-Red, nummerplaat 1-FQ....(discreet blijven, beetje privacy :wink:)




enfin, ik was te laat voor foto of de rest van de nummerplaat, zat als passagier in de Mondeo die links de Peedijk opdraaide.
 
Ondertussen 7500 km kriskras door NL en een stukkie B gereden en nog steeds niet gespot. Althans niet hier. Al wel mafkezen gezien die op de snelweg achterstevoren achter het stuur met hun telefoon een foto van me probeerden te maken. Best wel leuk eigenlijk..... ;-)

Rij jij die met oranje/matzwarte wrap of is dat je collega? Anders heb ik nog wel een spot van 'm aan de Molenstraat in Enschede ;)
 
dat was ik, die ga je wel vaker zien hoor, rij elke dag van waalhaven naar brabant!!

tesla.jpg
Mijn 3e sighting van een S in het wild: Afgelopen maandagavond op A15 in oostelijke richting voegde bij Rhoon een Signature Red in met kenteken x-SGK-xx. Vanwege de drukte ging ik op de langzame baan rijden om hem in te laten halen. Mooi silhouet en verlichting in de late schemering.
 
Vandaag was ik van plan een laadpaal in Oudenaarde te evalueren (max laadstroom etc.) maar toen ik er aankwam stond er een zwart sig te laden met een Nederlandse nummer plaat 6-SGB-21. Forum menber?
Wat me een beetje verbaasde was dat hij niet op maximum aan het laden was (slechts 6A van de 31A op 3 fasen)