Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

E-Rally 2018: de lustrum editie!

This site may earn commission on affiliate links.
Status
Not open for further replies.
Ik heb helaas geen foto van behendigheidstest.

Zie hier. Wie van de foto is gevallen zal de anonimiteit vast waarderen ;-)

A2BD2304-4C2A-45DD-9D30-C7D971EA8901.jpeg
 
Ik heb nog met de heren van Rally & Meer gesproken.
Volgens hen waren er 5 ridders. Omdat or door 5 personen 4 gezegd is.

Tot die conclusie kwamen wij gisteren ook eerst.

Echter klopt dat antwoord niet, want er is ook door een aantal 5 gezegd. En schurken mogen alleen maar liegen. En als er 5 ridders waren, liegen ze dus niet.
Conclusie antwoord is 0. Ze liegen allemaal.

Vervolgens stak ons ook deze redenatie; en gevolg conclusie.
Maar dat maakte dan de vraag weer zo raar.

Anyway, het is nu duidelijk.
 
  • Like
Reactions: herb_k
Zojuist de stickers weer van de auto's trachten te verwijderen. De S was een peuleschil zoals bij de voorgaande 4 edities echter de X wilde ze niet los laten........die is met 2 weken oud al helemaal gehecht aan de E-Rally exposure......morgen de wrapper maar eens met zachte dwang alsnog de schilden laten verwijderen......
IMG_1923.JPG
IMG_1925.JPG
IMG_1924.JPG
 
  • Funny
Reactions: Kuijp74
Zojuist de stickers weer van de auto's trachten te verwijderen. De S was een peuleschil zoals bij de voorgaande 4 edities echter de X wilde ze niet los laten........die is met 2 weken oud al helemaal gehecht aan de E-Rally exposure......morgen de wrapper maar eens met zachte dwang alsnog de schilden laten verwijderen......View attachment 306144View attachment 306145View attachment 306146

Oei. Probeer de föhn van moeders eens te lenen. Dat moet helpen.
 
De heren (en dames op de achtergrond natuurlijk ook) die dit event weer georganiseerd hebben kunnen niet genoeg bedankt worden voor hun inzet, ook namens mijn team die t wederom niet zo best deed:(. Meedoen is belangrijker zegt men dan...

Zou t ondanks onze klassering mogelijk zijn een paar goede scans/foto’s oid met “alle” uitslagen in dit draad je te posten. Ook mijn zoontje wil graag weten of ie t volgend jaar beter zal doen dan dit jaar:rolleyes:.

3AF24CFC-2AF5-46C4-9596-99771C86D5CE.jpeg
 
Toen ik vanavond bij de prijsuitreiking die uitleg van Rally en meer beluisterde dacht ik even....volgend jaar toerklasse. Gewoon voor spek en bonen meedoen, genieten van de mooie huizen langs de route en wat kan mij het schelen of het een tunnel, een brug, een viaduct of een ononderbroken onverharde weg is. Liever dat dan met een microscoop de kaart bestuderen of ik nog ergens een lusje gemist heb.
Maar dan kom ik zojuist thuis en zie de uitslag in een WhatsApp groep, en blijken we toch weer 8e te zijn geworden terwijl we op een gegeven moment zelfs meer bezig waren met de vogelhuisjesfoto's van de rally voor de kinderen dan ons nog erg te bekommeren om ons eigen klassement. Kortom, niks toerklasse volgend jaar! 25 mei 2019 gaat het mes weer tussen de tanden en dan is er geen parasol meer waar ik geen letters onder ontdek en al moet ik naar Venetie zelf rijden om het juiste bordje te vinden, ik moet en ik zal!

Organisatie weer enorm bedankt. Niet alleen steken jullie er ontzettend veel tijd in, het gaat ook nog ten koste van je eigen deelname aan het evenement. En Herbert bedankt voor het sponsoren!

Pot jan dorie sta je volgend jaar weer voor ons net als dit jaar in het klassement. Mooie prestatie en mooi verwoord :)
 
Ook wij hebben weer genoten van een topdag en gezellige avond. Organisatie was weer top evenals onze klassering.
14e sportklasse en 5e pylonenrace. Daarnaast nog mooi kunnen "sponsoren" met mijn bieding op een set velgen.
Organisatie ontzettend bedankt evenals alle sponsoren met speciale vermelding voor Tesland (Herbert).
Tevens gezellig vele mensen weer kunnen spreken. Blijft een bijzonder leuk cluppie deze Tesla forum.
Volgend jaar staat al weer in de agenda.
 
Status
Not open for further replies.