Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Dat is wel heel duur. Zelfs de adviesprijs van die banden is maar € 460,00 incl. BTW.
Michelin Pilot SPORT PS2 265/35 ZR21 (101Y) XL met wangbescherming (FSL) - autobandenmarkt.nl

Deze levensduur is niet ongebruikelijk als ik de berichten links en rechts lees. 5.000 miles komt ook voor. :eek:
Goede uitlijning (nog wel binnen de specificatie, maar met minder rolweerstand) kan de slijtage beperken.

Dat (duur) vond ik ook en daarom moet ze nog even wachten op dat verjaardagskadootje. ;)
 
Het onvermijdelijke is gebeurd, en ik ben gezegend met eerste stoeprand schade op mijn velgen.

Ik wil dat natuurlijk laten herstellen. Weet iemand waar je daar het beste voor gaat, en of de Tesla velgen (21 Silver Turbine) een specifieke kleurcode hebben of zo?
Gaat zoiets vlot? Moet de band van de velg afgehaald worden? of is het best om te wachten op de winterwissel om dan dingen te herstellen.

Tips welkom (heb nu niet de 2450 posts van deze thread doorgelezen, kan me inbeelden dat de vraag al is gesteld)
 
Het onvermijdelijke is gebeurd, en ik ben gezegend met eerste stoeprand schade op mijn velgen.

Ik wil dat natuurlijk laten herstellen. Weet iemand waar je daar het beste voor gaat, en of de Tesla velgen (21 Silver Turbine) een specifieke kleurcode hebben of zo?
Gaat zoiets vlot? Moet de band van de velg afgehaald worden? of is het best om te wachten op de winterwissel om dan dingen te herstellen.

Tips welkom (heb nu niet de 2450 posts van deze thread doorgelezen, kan me inbeelden dat de vraag al is gesteld)

Ai, ai, ai, lastig maar het is bijna onvermijdelijk. Ik heb mijn kleine schade vooraan rechts met de Tesla lakstift (die ik meteen had meegenomen bij de levering) gecorrigeerd en je ziet er bijna niets meer van. Ik ben enorm veeleisend op het vlak van parkeren. Zet hem 500m van het kantoor vandaan om toch maar niet langs een stoeprand of in de buurt van veel andere wagens te moeten staan. Openbare garages waar ik niet zeker ben dat ik zonder probleem binnen kan, vermijd ik als de pest.

Misschien kan je de schade camoufleren door Alloygators te plaatsen?
 
Karelsen in Soest , erg tevreden over.

PS: had ik ze vorige maand net laten herstellen (rechtsvoor en rechtsachter vorig jaar door mijn vrouw wat stoepjes geraakt), rij ik gisteren met rechtsvoor tegen een stoep aan terwijl ik uitweek voor een tegemoetkomer in een smal straatje. Les geleerd: niet meer aan de kant gaan voor een ander, dan maar stilstaan en er langs proberen te kruipen...

ImageUploadedByTapatalk1429636726.896749.jpg
 
Les geleerd: niet meer aan de kant gaan voor een ander, dan maar stilstaan en er langs proberen te kruipen...

Inderdaad, ik had gisteren ook zo'n situatie waar ik een hele reeks wagens achter mij in de wacht liet staan op een hele stijle helling omdat ik het vertikte een stukje over de stoep te rijden. De wagens aan de andere kant van de weg hadden geen voorrang gegeven. Goed, dan maar de hele straat laten wachten tot ik er zonder schade langs kon.
 
Het onvermijdelijke is gebeurd, en ik ben gezegend met eerste stoeprand schade op mijn velgen.

Ik wil dat natuurlijk laten herstellen. Weet iemand waar je daar het beste voor gaat, en of de Tesla velgen (21 Silver Turbine) een specifieke kleurcode hebben of zo?
Gaat zoiets vlot? Moet de band van de velg afgehaald worden? of is het best om te wachten op de winterwissel om dan dingen te herstellen.

Tips welkom (heb nu niet de 2450 posts van deze thread doorgelezen, kan me inbeelden dat de vraag al is gesteld)
Kan waarschijnlijk gewoon bij Tesla. Mag ca 150,- kosten.