Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Vakantie : laden in Duitsland wordt Stau aan de SUC

This site may earn commission on affiliate links.
Waldlaubersheim is altijd een beetje een knelpunt geweest, maar om de hoek heb je een alternatief (Gensingen, 22 stuks a 250 kw, wel iets verder van de snelweg).

Hoe dan ook: meermaals gedaan met de carnavalsvakantie, nooit file gehad.
Gensingen geen probleem even 240 getikt, goed alternatief, lijkt ver van autosnelweg maar valt best mee.
 
Iemand nog recente ervaring met laden tussen Bonn en Basel? Gisteren op weg naar Zwitserland twee stops gedaan en beide stops (Limburg an der Lahn en ik denk Hemsbach) was de laadsnelheid abominamel. In beide gevallen niet boven de 37 kW. Daardoor twee uur langere reistijd dan normaal gehad. Andere stalls uitproberen had geen zin, was te druk
 
Iemand nog recente ervaring met laden tussen Bonn en Basel? Gisteren op weg naar Zwitserland twee stops gedaan en beide stops (Limburg an der Lahn en ik denk Hemsbach) was de laadsnelheid abominamel. In beide gevallen niet boven de 37 kW. Daardoor twee uur langere reistijd dan normaal gehad. Andere stalls uitproberen had geen zin, was te druk
Geen idee waar je woont, maar ik heb goeie ervaringen over Frankrijk, met laadstops in Metz (Hauconcourt) en Mulhouse.
Leuk intermezzo om dan door de Vogezen te rijden ipv langs Straatsburg. Saint-Dié - Colmar langs de Col (niet langs de tunnel).
 
  • Like
Reactions: job-lek
Iemand nog recente ervaring met laden tussen Bonn en Basel? Gisteren op weg naar Zwitserland twee stops gedaan en beide stops (Limburg an der Lahn en ik denk Hemsbach) was de laadsnelheid abominamel. In beide gevallen niet boven de 37 kW. Daardoor twee uur langere reistijd dan normaal gehad. Andere stalls uitproberen had geen zin, was te druk

Als die bij mij vast hangt op 36 kW, is het stall wisselen of in de app stoppen met opladen en herstarten