You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Idem, altijd rond 449, na wat software updates naar 444, dan 442, en nu met laatste update 438. ODO: 25978 kmHoewel mijn range altijd vrij stabiel was bij 90% (449Km), merk ik dat hij de laatste tijd een flinke duik heeft genomen (eerder 439Km).
Teslafi bevestigt dit:
Mijn "battery degradation" is al 2.21%. Help!
Ik laad altijd thuis (TWC) en netjes tot 90%. Ik ben in juli twee weken op reis geweest, waar ik af en toe tot 100% heb geladen en regelmatig een snellader (Tesla of Ionity) heb gebruikt. Ik heb nu 20.000Km op de teller.
Is dit normaal?
Sorry, wat is Max Range? Is dat een TeslaFi setting? Of iets in de auto?Jullie hebben niet toevallig Max Range uitgeschakeld? Max Range is van invloed op de estimates die terug komen van de Tesla API.
Sorry, wat is Max Range? Is dat een TeslaFi setting? Of iets in de auto?
Ook bij een M3? Alles wat ik zie is dit:De setting is genaamd "Range Mode" onder Driving. Ik typte "Max Range" maar dat was fout.
Tot 7500km altijd 449km bij 90%.
Van 7500 naar 9500km gezakt via 444, 442 naar nu 440km.
Apart dat het opeens inzet, ik doe niets anders dan de eerste 7500km. Het weer zou alleen effect hebben op verbruik, niet de guess o meter.
Tot 7500km altijd 449km bij 90%.
Van 7500 naar 9500km gezakt via 444, 442 naar nu 440km.
Apart dat het opeens inzet, ik doe niets anders dan de eerste 7500km. Het weer zou alleen effect hebben op verbruik, niet de guess o meter.
Nee hoor, die kijkt daar niet naar. Die rekent altijd met het standaard verbruik wat door Tesla is ingesteld.De GOM berekent toch ook op basis van verbruik... Dus dan is het ook logisch dat de range in de winter zakt.
Nee hoor, die kijkt daar niet naar. Die rekent altijd met het standaard verbruik wat door Tesla is ingesteld.
Da's naar mijn mening juist heel handig want dat betekent dat je een betrouwbare indicatie hebt van hoeveel energie je aan boord hebt. Als de auto rekening zou houden net de omstandigheden van de dagen er voor dan zou je eigenlijk geen idee hebben.Niet handig dus.
Ik heb toch echt liever een betrouwbare schatting hoe ver ik kan komen met de lading in plaats van een theoretische schatting onder ideale omstandigheden.
@Autozoeker zat op 440. Bij mij nu stabiel op 443. (en 395 op 80%, dat laad ik vrijwel dagelijks....)@Johanvcr ging de range dus naar beneden rond 440 of lager om daarna te settlen rond 443?