You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja, ik heb gisteren knoop doorgehakt, binnen een week of 2 zal ik hem waarschijnlijk wel afgeleverd krijgen. Als ik de bevestiging heb, laat ik het weten.Zou je het antwoord van hen eens met ons kunnen delen zodat deze situatie ook helder is? Mogelijk hebben toekomstige Tesla bezitters in soortgelijke situaties dit dan ook gelijk duidelijk.
Ik denk dat je dan eens moet praten met Tesla en je leasemaatschappij als je je eigen auto niet eens in je account hebt staan.Zijn er al lease rijders die de auto niet in hun web account zien staan en wel premium aan hebben moeten schaffen na een jaar? Mijn auto heeft nog een kleine maand gratis, maar ik zou het niet willen missen.
Ik denk dat je dan eens moet praten met Tesla en je leasemaatschappij als je je eigen auto niet eens in je account hebt staan.
Stap je dan telkens in met je RFID pasje?!
Ik heb gisteren gepraat met Tesla, een heel vriendelijk en behulpzame dame die alleen Engels sprak.
Het schijnt normaal te zijn dat bij lease auto's je je eigen auto niet ziet in je account, maar dat je wel de telefoon app kan gebruiken.
Tot 2 weken geleden kon ik wel mijn auto in mijn account zien, hij is verdwenen sinds een collega met mijn referral besteld heeft.
De app blijft gewoon werken aldus de Tesla medewerkster, maar ik kan niet in de online account zelf zaken beheren.
Geldt niet voor de Model 3!.... maar onlogisch omdat in hun voorwaarden staat dat een gebruikte Tesla aangeschaft voor 2020-01-15
Staat er toch echt: 'Alle gebruikte Tesla's...'Geldt niet voor de Model 3!
Aankaarten bij Tesla zou ik zeggen. Maar wel vreemd die datum. Overigens is er in NL geen Tesla model 3 die dit voor altijd zou hebben want die zijn allemaal nieuw geleverd na juli 2018 en dus allemaal maar max 1 jaar premium connectivity. Maar het staat er wel een beetje gek.
Ik had dit bij registratie zojuist meteen correct ingevuld en blijkt dat de eerste factuur toch weeral verkeerd is? Had jij dit ook direct correct gedaan of had je de mogelijkheid niet? Is er nu al iemand die een factuur op bedrijfsnaam heeft ontvangen, ik kan er weer achteraan gaan...Voor degenen die (net als ik) problemen hadden om de Premium Connectivity factuur op bedrijfsnaam te krijgen: dit lijkt nu opgelost:
De volgende factuur zou dan goed op bedrijfsnaam moeten staan.
- Ga naar Tesla SSO - Sign In
- Klik op Beheren
- Klik op Details
- Klik op Beheren naast Premium Connectivity
- Klik op Wijzigen naast Factuuradres
- Verander de toggle naar Zakelijk (bedrijfsnaam en BTW nummer verplicht)
Volgens mij had ik bij de eerste keer aanmelden nog niet de mogelijkheid. Hoe dan ook, de facturen zijn nog steeds fout - alles staat op privenaam, alleen het BTW-nummer en zakelijke adres staat er bij. Chaos.Ik had dit bij registratie zojuist meteen correct ingevuld en blijkt dat de eerste factuur toch weeral verkeerd is? Had jij dit ook direct correct gedaan of had je de mogelijkheid niet? Is er nu al iemand die een factuur op bedrijfsnaam heeft ontvangen, ik kan er weer achteraan gaan...
Bij mij staat niks juist: alles nog op privénaam :-( Begin het wat zat te worden eerlijk gezegd: hoe is dat nu in godsnaam mogelijk: ik ben dus niks met die factuur! Zelfs superchargen kan ik ook niet meer doen want factuur is dan ook verkeerd. 'k denk dat we eens naar de FOD Financiën gaan moeten bellen met de melding dat Tesla geen correcte facturen maakt want dat is nu al jaren een probleem!Volgens mij had ik bij de eerste keer aanmelden nog niet de mogelijkheid. Hoe dan ook, de facturen zijn nog steeds fout - alles staat op privenaam, alleen het BTW-nummer en zakelijke adres staat er bij. Chaos.