jpet
Jan P.
Ik heb nog een extra vraag gesteld aan de organisatoren. Het circuit is die dag volledig voor dit event afgehuurd. We krijgen dus niet te maken met andere wagens die voor meer gevaarlijke situaties kunnen zorgen.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik veronderstel dat het niet enkel tesla's zullen zijn?
....zelf in auto blijven om 'N' actief te houden.
Lijkt me ook wel fun maar heb schrik om die van mij in de prak te rijden :crying:
Dat zie je natuurlijk helemaal goed. Had ik nog even niet zelf bedacht.Je zou toch ook de TOW MODE kunnen selecteren, zodat je niet in de auto hoeft te blijven zitten of zie ik dat verkeerd ?
Dat zie je natuurlijk helemaal goed. Had ik nog even niet zelf bedacht.
Mijn zomerbanden zijn ver op dus een mooie gelegenheid het laatste restje er uit te persen [emoji6] ik neig naar inschrijven...
Ja hoor: gewoon in de P zetten, staat overigens ook op het scherm ;-)Kan je als gewone sterveling de tow mode terug uitschakelen? Heb die gelukkig nog niet hoeven te gebruiken.
Misschien moet er toch eens iemand ter voorbereiding een toerke of 5 gaan doen? Zou jammer zijn dat we daar allemaal staan om na 2 toerkes naar huis te rijden, toch? :crying:... is er als voorbereiding op dit event werkelijk al bijvoorbeeld een half uur achtereen op het circuit gereden?
Zelf heb ik met mijn MS een tijdje geleden (best link, tussen allerlei oude getunede barrels waarvan de bumpers met touwtjes vasthingen en zo :scared: ) ongeveer 20 minuten geracet op TT-Assen. De eerste ronde was natuurlijk even wennen. Ik heb al jaren een racelicentie maar het was een tijdje geleden dat ik op Assen was geweest in race-mode. De tweede ronde was al minder leuk want het bekende gele lijntje van beperkt vermogen was al in beeld. Latere rondes was het al lastig om ICE-wagens bij optrekken bij te houden... tja...
Nou... niet na 2 rondes naar huis rijden, maar na x rondes de baan verlaten om de koeling zijn werk te laten doen. Ik denk dat zo'n 10 minuten voldoende is, en dan zou je opnieuw de baan op kunnen gaan om weer x rondes te rijden.Misschien moet er toch eens iemand ter voorbereiding een toerke of 5 gaan doen? Zou jammer zijn dat we daar allemaal staan om na 2 toerkes naar huis te rijden, toch? :crying:
Misschien moet er toch eens iemand ter voorbereiding een toerke of 5 gaan doen? Zou jammer zijn dat we daar allemaal staan om na 2 toerkes naar huis te rijden, toch? :crying:
Ga ervan uit dat na 2 ronden trappen de limiter zich zeker meld. Truck is de baan eerst goed te verkennen alvorens een vliegende ronde te doen, dan weer ff pitten en afkoelen. Zowel de auto als de bestuurder.Misschien moet er toch eens iemand ter voorbereiding een toerke of 5 gaan doen? Zou jammer zijn dat we daar allemaal staan om na 2 toerkes naar huis te rijden, toch? :crying:
Ga ervan uit dat na 2 ronden trappen de limiter zich zeker meld. Truck is de baan eerst goed te verkennen alvorens een vliegende ronde te doen, dan weer ff pitten en afkoelen. Zowel de auto als de bestuurder.
Voor de auto (vooral remmen) zou dat beter zijn inderdaad, maar voor de veiligheid op het circuit?Die baan ken ik op mijn duimpje (jaren getest en geracet), maar het lijkt mij beter om na twee ronden knallen gewoon rustig een langzaam rondje te rijden, dan koelt alles veel beter ivm de rijwind.
Voor de auto (vooral remmen) zou dat beter zijn inderdaad, maar voor de veiligheid op het circuit?
Er ontstaat dan veel snelheidsverschil tussen de auto's, met relatief veel rijders op de baan die geen circuit-ervaring hebben...