You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Zo.... Die is goed in "verkopen":
Man weet 188 Teslas te verkopen binnen twee maanden - Groen7
Ziet er niet goed uit. Plus, een peukje roken en weggooien bij de SuC is kennelijk normaal in Noorwegen...
Tja, dat is misschien wel de simpelste verklaring van de brand. Iedereen zoekt wel naar de auto of de Supercharger als oorzaak van de brand maar de meeste auto's branden niet uit als gevolg van een fout in de auto maar als gevolg van een fout van de bestuurder. Heel de pers erop alsof er iets mis is met de Tesla en blijkt het straks gewoon een smeulende peuk geweest te zijn
Technisch gezien ook de meest logische verklaring.
330A is bijv niet zo spannnend, beetje optrekken en er gaat 900A uit de accu.
Verder zit de S echt bomvol zekeringen, sluiting kan het bijna niet zijn geweest.
Worden er niet 2 pennen voor + en 2 pennen voor de - gebruikt? Dat halveert de stroom per pen alweer ;-)330A door de pennen van de type2 stekker vind ik anders best veel.
Worden er niet 2 pennen voor + en 2 pennen voor de - gebruikt? Dat halveert de stroom per pen alweer ;-)
Ik heb begrepen dat de SuperChargers juist al met AC laden, zodat er direct op de batterij wordt geladen.
Het is natuurlijk maar een schematische weergave. Dit moet je niet zo letterlijk zien alsof dat de koperdraden zijn waar de stroom door heen loopt ;-)
In praktijk kan dit niet zo zijn, er staat geen spanning op de connector als al een auto staat te laden op dezelfde SuC. Maar het schema is verder wel duidelijk.
Hoe schoon is elektrisch rijden eigelijk....
best wel interessant, had cijfers moeten hebben gisteren op familie feest
Hoe schoon is elektrisch rijden eigenlijk? - The New Motion
Hoe schoon is elektrisch rijden eigelijk....
best wel interessant, had cijfers moeten hebben gisteren op familie feest
Hoe schoon is elektrisch rijden eigenlijk? - The New Motion
De tegenstanders zullen echter weer gaan roepen dat het onderzoek van The New Motion niet objectief is.
De tegenstanders zullen echter weer gaan roepen dat het onderzoek van The New Motion niet objectief is.
Erg jammer dat, gezien de opdrachtgever van het TNO onderzoek, niet direct ook auto's op waterstof er bij zijn betrokken. Gemiste kans om duidelijk te maken hoe enorm vervuilend een auto op waterstof is. Minstens even vervuilend in productie als een EV, maar, omdat op schaal duurzaam waterstof produceren niet reëel is de komende 30 jaar, wordt dat gedurende het gebruik van de auto niet terugverdiend, sterker nog, ik verwacht dat de vervuiling op 220.000 km al snel 50% hoger uit komt dan een benzine auto.Gewoon aangeven dat het TNO-onderzoek is.
Staat bij het artikel.