Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla in de pers (NL/BE)

This site may earn commission on affiliate links.
Mee eens. Maar wel nieuwsgierig naar 400 volt en max zo'n 350 Kw powerafgifte onder water. Zou later wel eens iets over verteld mogen worden.

Dit interesseert me inderdaad ook. Zou de batterij voor deze gevallen voldoende waterdicht zijn en geen gevaar opleveren als de contactors gesloten zijn? Ook met de overstromingen in het VK in het achterhoofd een interessante vraag...
 
Typisch een artikel dat nauwelijks de moeite waard is om aan te pakken. Het is denk ik een heel goed idee (al door iemand anders op dit forum voorgesteld) om een informatieve website te maken voor alle vragen en aandachtspunten. Dan kan het publiek ook eens goede informatie krijgen.
 
Typisch een artikel dat nauwelijks de moeite waard is om aan te pakken. Het is denk ik een heel goed idee (al door iemand anders op dit forum voorgesteld) om een informatieve website te maken voor alle vragen en aandachtspunten. Dan kan het publiek ook eens goede informatie krijgen.
Daar wordt aan gewerkt: Tesla Owners Club Netherlands
(al schiet het niet heel hard op, iedereen is druk met de feestdagen vieren...)
 
Typisch een artikel dat nauwelijks de moeite waard is om aan te pakken. Het is denk ik een heel goed idee (al door iemand anders op dit forum voorgesteld) om een informatieve website te maken voor alle vragen en aandachtspunten. Dan kan het publiek ook eens goede informatie krijgen.

Ik kan, op het garantie bijkopen verhaal na, weinig gaten schieten in deze reportage.
Lijkt wel of hij TMC Benelux helemaal doorgelezen heeft. Chapeau Wouter!
 
Zodra de wagen voldoende te water is kun je het vergeten om zowel de deur als de ramen te openen.
De druk van buiten is gewoonweg te groot.

Enige optie is een ruit intikken.
Of wachten tot de druk gestabiliseerd is tussen binnen en buiten maar in een panieksituatie is het dan al te laat.

Was een leuke aflevering over van Mythbusters:
MythBusters - Adam Goes Under | Car Conundrum - YouTube
Ik heb deze cursus ooit gedaan http://autotewater.nl. Erg leuk en leerzaam.