Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla in de diefstalcijfers?

This site may earn commission on affiliate links.
Ik denk niet dat veel Model S of andere Tesla modellen gestolen zullen worden. Zoals aangegeven zijn ze perfect te volgen met het mobiele internet in de auto.

Uiteraard kan Tesla hem bij de SuC volgen. De SIM er uit halen maakt de auto verder behoorlijk nutteloos. Je zou via WiFi kunnen verbinden, maar dan gaat de auto weer direct contact leggen met Tesla.
 
Nu er waarschijnlijk in NL een Tesla gestolen is en ik net mijn polis ontvangen heb waarin staat dat het antidiefstal systeem CJ2 moet zijn, vraag ik mij af wat Tesla in dit geval gaat doen?
Nu, als antwoord geen gissingen aub, maar concrete ervaringen/bewijzen.
Mijn verzekeraar vraagt n.l. een attest van Tesla, maar ze willen dat niet afgeven.
 
Nu er waarschijnlijk in NL een Tesla gestolen is en ik net mijn polis ontvangen heb waarin staat dat het antidiefstal systeem CJ2 moet zijn, vraag ik mij af wat Tesla in dit geval gaat doen?
Nu, als antwoord geen gissingen aub, maar concrete ervaringen/bewijzen.
Mijn verzekeraar vraagt n.l. een attest van Tesla, maar ze willen dat niet afgeven.

Eerst maar eens afwachten of deze auto daadwerkelijk gestolen is. Als dat zo blijkt te zijn en verzekeraars willen opeens geen Tesla's meer verzekeren of gaan heel moeilijk doen, dan zal Tesla heus wel actie ondernemen.
 
Aan de tekst op te maken lijkt het mij niet om een diefstal te gaan. De oorspronkelijke situatie was namelijk diefstal en nu zegt men dat de situatie toch anders is. Mogelijk miscommunicatie wie de auto meeneemt of weggesleept.
 
Je zou het de politie Weert eens kunnen vragen in een tweetje

Beste forumleden,
Stop aub eens met het reageren zonder quotes. Er verschijnen steeds meer posts zonder enige verwijzing naar waar het over gaat. En het wordt al helemaal onduidelijk als de teksten zonder quotes ook nog eens op een nieuwe pagina verschijnen. Hou dit forum aub leesbaar.
 
Sorry, niet mee eens. Als je reageert op de vorige post is een reply met quote juist vervuilend. Dat is imho algemene forum etiquette.

Reageer je op een gedeelte van een post of iets wat eerder gepost is, dan gebruik je de quote knop.

(En als je zegt leesbaarheid belangrijk te vinden had je hierover het beste een apart topic gestart.)

Volgens jouw theorie zou je dan eigenlijk ook de hele conversatie moeten quoten, dus ook quotes in quotes. Je weet immers niet waar de quote een reactie op was. Maakt dat het leesbaarder?
 
Last edited:
Geheel met Nexus eens! Quoten, ja graag! Maar alleen als het nodig is!

- - - Updated - - -

Je zou het de politie Weert eens kunnen vragen in een tweetje

Zo nieuwsgierig ben ik ook weer niet naar wat er echt gebeurt is. Mij maakt het niet uit of de eigenaar dom is geweest en fout had geparkeerd, of dat het om een uit de hand gelopen echtelijke ruzie ging, of echt gewoon een onschuldig dingetje. Daar hoef ik verder niet meer over te weten :wink: Ik vind het wel goed om te weten dat het dus hoogstwaarschijnlijk niet om een diefstal ging. Daar ging het mij om.
 
Sorry, niet mee eens. Als je reageert op de vorige post is een reply met quote juist vervuilend. Dat is imho algemene forum etiquette.

Reageer je op een gedeelte van een post of iets wat eerder gepost is, dan gebruik je de quote knop.

(En als je zegt leesbaarheid belangrijk te vinden had je hierover het beste een apart topic gestart.)

Volgens jouw theorie zou je dan eigenlijk ook de hele conversatie moeten quoten, dus ook quotes in quotes. Je weet immers niet waar de quote een reactie op was. Maakt dat het leesbaarder?
Als er op een nieuwe pagina alleen iets staat dat er aan de politie in Weert in een tweet iets moet worden gevraagd, dan wil ik niet een pagina terug gaan om te zien waar deze opmerking op slaat. Nu staan soms pagina's achter elkaar vol met kreten waar helemaal niet meer duidelijk is waarover het gaat. Ik vind dit heel hinderlijk en ben geneigd om die draadjes waar dit vaak voorkomt over te slaan.
 
Het is helaas van te voren niet te zien of je post op de volgende pagina gaat verschijnen of niet...
Ik quote zelf spaarzaam en haal altijd foto's en dergelijke eruit, en als ik weet dat mijn post direct onder de vorige gaat verschijnen, dan quote ik niet...

PS: 10 posts per pagina zo te zien, dus als je post #40 beantwoordt, doe Wim dan een lol en quote de post ;-)