PaulW5
Paul Willemsen
ik zag op twitter dat the new motion hier flyers voor heeft gemaakt. Sturen ze op verzoek toe.
heb ze email gestuurd met verzoek tot flyers.....eens kijken wat voor reclame ze aanbieden
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ik zag op twitter dat the new motion hier flyers voor heeft gemaakt. Sturen ze op verzoek toe.
Bij aankomst waren ze van Tesla toevallig aan het testen.
Goed nieuws! Eind volgende week kunnen we daar laden! 8 plekken in totaal
Minder nieuws, voorlopig geen supercharges erbij, ze gingen eerst nu naar duitsland.
View attachment 37173View attachment 37174
Dit is vet. Kan ik na volgende week ff lekker rangechargen voordat ik D inrij.
Hoe werkt het? Kabel uit SC nemen, op auto aansluiten en de rest gaat vanzelf??
Of moet je op de SC nog een knop indrukken (zoals thuis op de EVBox).
Vanuit de auto vervolgens het chargen via het scherm stoppen?
Dit is vet. Kan ik na volgende week ff lekker rangechargen voordat ik D inrij.
Hoe werkt het? Kabel uit SC nemen, op auto aansluiten en de rest gaat vanzelf??
Of moet je op de SC nog een knop indrukken (zoals thuis op de EVBox).
Vanuit de auto vervolgens het chargen via het scherm stoppen?
Weet iemand waarom de laadsnelheid op bovenstaande foto's wordt aangegeven in km per uur, terwijl dit bij Loek in kW was? Zie Supercharger in Oosterhout - bevestigd. - Page 20
Is dat een instelling of heeft het te maken met de software versie?
Verder vroeg ik me af of de km/hr altijd wordt aangegeven in Rated Range of dat deze gerelateerd is aan de gekozen weergave (typical of rated).
Heeft iemand al gemeten hoe lang het duurt om de auto vol te laden? Ik ben erg benieuwd, omdat dit wel interessant is om te weten, wanneer je een langere trip door Duitsland gaat plannen. Misschien goed om met z'n allen eens op een rijtje te zetten.
Hoeveel km had je nog over toen je hem aansloot op de SC en hoelang duurde het tot hij vol was?
Ik zal het morgen zelf ook eens gaan proberen.
Gisteren nog een keer geladen in Oosterhout. Begon met typical rabge van 160km (dus ongever half vol). Daarbij kwam het vermogen bij het laden niet boven de 60kW. Iemand dezelfde eevaring? Hoe leeg moet ie zijn om aan 600km/u of 100+ kW te kunnen laden?
Verder waren er gisteren twee mannen de belijning aan het doen. Geen verdere tekens op het asfalt. Ook kwam er nog een tesla medewerker testen, maar daar heb ik verder niet mee gesproken.
Waarom zou je per se tot 100% willen laden? Die laatste procenten kosten het meeste tijd. Handiger is genoeg (+een beetje reserve) op te laden om tot volgende supercharger te komen.
ik ben ook een Hamburgerke gaan steken in Oosterhout....
Laden zoals het hoort te zijn....
Parkeren (80km range), kabel erin, telefoontje, natje en droogje, plasje, kabel eruit en vertrekken met (bijna) volle batterij.
super charging !
Ik zie dat de lokale McDonald's al goed inspeelt op de nieuwe situatie! Ze leveren zelfs een oranje pilon om je plekje bij de charger te reserveren
Misschien kunnen we met de TSLA10 coupon korting krijgen bij ze??
Er zijn 8 talls, maar 4 laders beschikbaar.Gisteren nog een keer geladen in Oosterhout. Begon met typical rabge van 160km (dus ongever half vol). Daarbij kwam het vermogen bij het laden niet boven de 60kW. Iemand dezelfde eevaring? Hoe leeg moet ie zijn om aan 600km/u of 100+ kW te kunnen laden?
Verder waren er gisteren twee mannen de belijning aan het doen. Geen verdere tekens op het asfalt. Ook kwam er nog een tesla medewerker testen, maar daar heb ik verder niet mee gesproken.
Er zijn 8 talls, maar 4 laders beschikbaar.
Éen lader levert 120kW en als daar twee auto's aan staan is er 60kW per auto beschikbaar.
Je hebt laadplek: 1A, 1B, 2A, 2B, 3A, 3B, 4A en 4B.
Als er een auto bij 1A staat, ga dan indien mogelijk bij 2, 3 of 4 A danwel B staan om de volle 120kW te krijgen.
Er zijn 8 talls, maar 4 laders beschikbaar.
Éen lader levert 120kW en als daar twee auto's aan staan is er 60kW per auto beschikbaar.
Je hebt laadplek: 1A, 1B, 2A, 2B, 3A, 3B, 4A en 4B.
Als er een auto bij 1A staat, ga dan indien mogelijk bij 2, 3 of 4 A danwel B staan om de volle 120kW te krijgen.