Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Nieuwe locatie Badhoevedorp is al bijna klaar. Snel geteld 18 stals.
Ik ben net even wezen kijken, het zijn 20 stalls. En de kasten en voeten zijn al geinstalleerd voor nog eens 12 stalls.
Bij het Corendon Village Hotel inderdaad, ingang parkeerterrein via een slagboom, eerste 15 minuten parkeren zijn gratis....(?)
2.jpg 3.jpg 4.jpg 1.jpg
 
Last edited:
Ook even wezen kijken in Badhoevedorp bij Corendon en de koffie uitgeprobeerd, prima wacht locatie in het hotel.
Er lijkt nog wel wat meer gebied ontwikkeling te komen, ik hoorde iets over een foodtruck opstelling, mogelijk rond die Boeing 747.

Verder even gevraagd wat de bedoeling was met de parkeerkaart, ik krijg nu in ieder geval vanwege een consumptie een uitrijkaart, verder wist de receptie nog niet precies hoe ze het gingen doen. Misschien wordt het net zoiets als in Hoorn, dat je om een uitrijkaartje moet vragen..

Iets anders wat opviel is een stall bij de ingang van het hotel helemaal alleen, mogelijk als invalide plek.

Aansluiten was nog niet zeker, iemand van Tesla was bezig met het laagspanningsdeel van de palen en wist niet precies wat het probleem was maar ze waren blijkbaar ergens tegenaangelopen met de externe aansluiting.
Misschien heeft iemand gewoon vergeten om 32*120kW beslasting uit te rekenen :), ach die paar laadpaaltjes kunnen er wel bij... Oops..
Alles lijkt echt bijna klaar, maar zo'n probleem zou zo maar een enorme vertraging kunnen opleveren.. fingers crossed..
 

Attachments

  • IMG_20181029_124404.jpg
    IMG_20181029_124404.jpg
    379.6 KB · Views: 249
Ja, die aparte plek lijkt mij ook niet echt handig te managen, ga je daar dan bijvoorbeeld wel staan als alles vol is en je toch bij de auto blijft...

Verder zag ik nog een coffee corner/supermarktje links van de ingang. Perfect voor een snel broodje met iets te drinken en even in de lobby wachten. Dat concept mist van der Valk nog als je kort gaat laden.
 
  • Informative
Reactions: PaulusdB and daud
Vanmorgen ook even wezen kijken bij Corendon. Geen rode lampjes die mij verwelkomen. Tegen beter weten in eens kijken wat hij deed en..... niets.
Te verwachten natuurlijk zoals hierboven al stond. Het ziet wel als 99% klaar dus hopelijk vallen de problemen mee voor ze anders is het zonde van de inspanningen om deze locatie snel in de lucht te krijgen.

Voordeel: Ik was wel weer binnen 15 min weg dus gratis van de parkeerplaats af
 
  • Like
Reactions: Remog
Ook even wezen kijken in Badhoevedorp bij Corendon en de koffie uitgeprobeerd, prima wacht locatie in het hotel.
Er lijkt nog wel wat meer gebied ontwikkeling te komen, ik hoorde iets over een foodtruck opstelling, mogelijk rond die Boeing 747.

Verder even gevraagd wat de bedoeling was met de parkeerkaart, ik krijg nu in ieder geval vanwege een consumptie een uitrijkaart, verder wist de receptie nog niet precies hoe ze het gingen doen. Misschien wordt het net zoiets als in Hoorn, dat je om een uitrijkaartje moet vragen..
Toch gruwelijk irritant als je een uitrij kaartje moet halen? Staat er net een rij bij de receptie, kan je niet weg.

Ik vind dat écht een tekortkoming, slagbomen voor een snellader waar ik een kaartje voor moet gaan halen.