Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
is er toevallig iemand die met de kerst bij de SuC moet zijn bij van der Valk in Moers ? Wij zitten daat 3 nachten voor een kerstarrangement:smile:
Ik had gepland om daar de 19e, op doorreis naar de Alpen, een hapje te eten. Maar dat is dus wat te vroeg voor jou Frank. Misschien dat ik een week later op de terugweg daar weer stop. Als je dan een lelijke kale kerel ziet met een blonde vrouw en twee blonde kinderen, c'est moi.
 
Dat is net zo fout als een ICE die daar zou staan. Al is het een 45km wagentje, de plek wordt bezet door een niet ladend voertuig. Voor mijn part staat daar een bak met water en wat koi karpers (hebben we meteen een goed doel gevonden voor die vissen :) ).

Misschien wel een mooie oplossing om in het parkeervak een "lussen" systeem aan te leggen (net als bij stoplichten) om te weten of er een auto staat of niet en dan een melding geven op een bordje als er niet geladen wordt. Dan wordt je meteen bij het parkeren geattendeerd.
 
Niet zo snel een oordeel.. een foto nemen kost 1/60 van een seconde.. misschien staan ze op het punt wete rijden of komen ze net aan. Die beweging zie je niet in 1/60 seconde...
Die kans lijkt me zelfs vrij groot. Ik heb ook weleens een foto gemaakt van 8 geparkeerde MS-en bij snellader Zwolle. Je wacht even het moment af dat er in elk geval niet een Tesla wegrijdt of aan komt rijden en nog niet stil staat. Maar dan kan inderdaad de tankslang :wink: niet verbonden zijn...

- - - Updated - - -

??? Ik stond hier vandaag van 13:00 tot 13:30. Als enige!
Zie ik ook regelmatig - als je op de A28 langs vdValk rijdt kun je behoorlijk goed zien wat de bezetting van de SuC is. Maar alle 8 bezet komt ook best voor.

- - - Updated - - -

Wonderlijke combinatie [emoji12]
Hij schrijft niet of z'n blonde vrouw mooier is dan hijzelf...
emoji12.png
 
Hij schrijft niet of z'n blonde vrouw mooier is dan hijzelf...
emoji12.png
Daar is weinig voor nodig. Maar de arme drommel is verblind door mijn auto, vandaar.
Maar dan wordt het lastig verklaren waarom ze vandaag op de dag af 12.5 jaar geleden met me getrouwd is. Dat was niet vanwege mijn looks, niet vanwege mijn geld en van die auto had ook ik toen nog geen benul. Hoewel, ik had natuurlijk wel een supercharger...dat zal het zijn.
 
Daar is weinig voor nodig. Maar de arme drommel is verblind door mijn auto, vandaar.
Maar dan wordt het lastig verklaren waarom ze vandaag op de dag af 12.5 jaar geleden met me getrouwd is. Dat was niet vanwege mijn looks, niet vanwege mijn geld en van die auto had ook ik toen nog geen benul. Hoewel, ik had natuurlijk wel een supercharger...dat zal het zijn.

LOL. En gefeliciteerd!
 
Daar is weinig voor nodig. Maar de arme drommel is verblind door mijn auto, vandaar.
Maar dan wordt het lastig verklaren waarom ze vandaag op de dag af 12.5 jaar geleden met me getrouwd is. Dat was niet vanwege mijn looks, niet vanwege mijn geld en van die auto had ook ik toen nog geen benul. Hoewel, ik had natuurlijk wel een supercharger...dat zal het zijn.
Schoolvoorbeeld van een early-adopter :tongue:
 
Daar is weinig voor nodig. Maar de arme drommel is verblind door mijn auto, vandaar.
Maar dan wordt het lastig verklaren waarom ze vandaag op de dag af 12.5 jaar geleden met me getrouwd is. Dat was niet vanwege mijn looks, niet vanwege mijn geld en van die auto had ook ik toen nog geen benul. Hoewel, ik had natuurlijk wel een supercharger...dat zal het zijn.

Ik zou m er gewoon achter zetten met een briefje achter de ruitenwisser... Waarom doe je zoiets in hemelsnaam?