Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Volgens Tesla op Facebook is die in Eindhoven de 200e in Europa.

Waarschijnlijk tellen zij enkele SuC's bij SeC's niet mee. Op supercharge.info zijn er 203 maar laten we het maar op de 200e houden dan komt er een schildje te hangen, lijkt me.

Wordt dan wel groot feest (het officiële) want uitnodiging spreekt van meebrengen van familie en vrienden :)
 
Hoezo? Ben je dan wel om 14:00u terug en als je zelf rijdt niet?
Ik ben een toekomstige eigenaar van een Model S (levering in februari - begin maart) en zou het leuk vinden om alvast persoonlijk kennis te maken met andere forum leden, en zou mits ik een rit mee kon krijgen het er wel voor over hebben om de race op te nemen en later te kijken.

Echter hoor ik net dat ik bezoek krijg van mijn F1 vrienden, dus zal het helaas een volgende keer moeten worden.
 
Maar even in dit draadje. Straks zijn we met een groot deel van de "kern" bij elkaar. Ik wil graag een idee in de week leggen. We krijgen nu elk kwartaal iets van 500 (and rising) nieuwe Teslarijders bij in Nederland die allemaal dezelfde fases doorlopen. Denk aan het delen van een SuC dat we telkenmale opnieuw moeten uitleggen en vragen over range etc. Op ons forum is veel te vinden maar dat is vluchtig want idee van de tijdlijn en niet iedereen komt er. Wat als we een website beginnen, iets als Mijn eerste Tesla.nl waar we de basics uitleggen. Elk van ons schrijft ergens een item over.