Tesla geleverd in Mei 2014.
Wie heeft er problemen met de deurhendels.
Ik heb afgelopen jaar linksvoor, recenter linksachter en nu is rechtsvoor kapot?
Overigens hebben wij een reeks aan problemen gehad, over het algemeen heeft Tesla die goed opgelost en coulance toegepast. Ik noem een paar zaken:
- Motorkap niet goed gespoten
- Vocht in achterlichten
- Vocht in achter reflectoren
- Charger/Inverter
- 3G module (met 50% korting, ofwel Tesla marge, vervangen door 4G)
- Complete besturingseenheid plus scherm
- Laadkabel defect
Deze lijst is niet compleet! Al deze zaken zijn door Tesla opgelost, kostte natuurlijk wel veel tijd en gedoe.
De deurhendels moeten we zelf betalen en om eerlijk te zijn, 3 stuks, ik vind dit een teken aan de wand, overduidelijk een slechte product iteratie. Had indertijd 4 jaar/80k km service gekocht, maar qua km zit ik daar ruim overheen, dus geen garantie. De auto is voornamelijk door alleen bereden met dagelijks 2 lange ritten van 125km ieder, dus die deuren zijn heel weinig gebruikt! Ben benieuwd of Tesla verantwoordelijkheid neemt.
Verder zijn er afwerkingszaken die ze niet echt (kunnen) verhelpen. Onze motorkap heeft een enorme spatie tussen carrosserie en voorzijde, soort open mond, vrienden noemen mijn auto sharkey. Onze sierlijsten zijn uitermate scheef gemonteerd, lopen niet mooi door, ergste zijn opnieuw gemonteerd, maar rest is ook 'shoddy'.