Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Stekkerclub

This site may earn commission on affiliate links.
Idd juiste draadje maar het is een vakantieweek en dan is er wat minder aanbod denk. Ik ben zelf ook op vakantie en neem hem dus zelf mee..

Hi Bas. Dank voor de reactie. Zit ik in ieder geval goed.
Ja, dat is natuurlijk waar, de vakantie week. Punt is dat ik ergens zit met heel weinig oplaadpunten. Alleen een chademo lader op 10 minuten rijden. Natuurlijk alleen maar mooi zo’n snellader, alleen zonder adapter heb je er weinig plezier van :)
Nou goed ik wacht het nog even af. Thanks!
 
Helaas nog geen reacties...dacht dat dit draadje speciaal voor dit soort verzoeken was? Hopelijk is er iemand die me wil helpen.
Idd ook onze vakantieweek. De mijne is net terug van eenuitleen actie naar de Ukraine. Wil m eigenlijk zelf meenemen maar denk m niet nodig te hebben. Mocht je niets kunnen vinden... voor lekker fles whisky oid leen ik bijna alles uit:rolleyes:.
 
Waar ga je heen ? Mischien kunnen we je informatie geven zodat je dat Chademo niet nodig hebt.

Dank Hulskamp,
Klein plaatsje tussen Nancy en Mulhouse: Gerardmér. Allebei rond de 100km er vandaan. Ik zou vol kunnen laden in Nancy en dan proberen het terug te redden. Ik ben lokaal ook nog wat aan het rijden en de kou vraagt ook extra energie. Voelt aan als dat het krap wordt. Maar misschien til ik er te zwaar aan?
 
Er zit in de buurt niet veel oplaad mogelijkheden. Ik ben er vorig jaar geweest en ga over twee weken ook weer een dagje touren in de Vogezen. Er zijn nog een aantal 22 kW laders bij de grotere supermarkten. Verder heb ik geladen bij Hotel Mercure Epinal en een openbare lader in Colmar tijdens lunch. Verder de SuC in Sausheim na Route de Cretes gereden te hebben. Overigens geen Chademo punten gezien.
 
Dank Hulskamp,
Klein plaatsje tussen Nancy en Mulhouse: Gerardmér. Allebei rond de 100km er vandaan. Ik zou vol kunnen laden in Nancy en dan proberen het terug te redden. Ik ben lokaal ook nog wat aan het rijden en de kou vraagt ook extra energie. Voelt aan als dat het krap wordt. Maar misschien til ik er te zwaar aan?
Als je over Mechelen rijdt kunnen we iets regelen?
 
Er zit in de buurt niet veel oplaad mogelijkheden. Ik ben er vorig jaar geweest en ga over twee weken ook weer een dagje touren in de Vogezen. Er zijn nog een aantal 22 kW laders bij de grotere supermarkten. Verder heb ik geladen bij Hotel Mercure Epinal en een openbare lader in Colmar tijdens lunch. Verder de SuC in Sausheim na Route de Cretes gereden te hebben. Overigens geen Chademo punten gezien.

Thanks! Chargemap geeft deze in La Bresse:

Régie Municipale d'Electricité : snellaadstation in La Bresse
 
upload_2018-2-7_9-11-45.png


Iemand deze te leen eind februari tot half maart, liefst in Noord Nederland/Holland
 
Helemaal me eens - denk echt dat niemand die adapter voor die prijs gekocht heeft. Met zo'n reissteker alleen niet vergeten dat je misschien de polen (stekker) moet omdraaien - zie je vanzelf aan rood licht op de lader.

Ehm, ik ken zo iemand. En vervolgens nooit gebruikt. :(
De enige keer dat ik op een gewoon stopcontact in Italië heb moeten laden had ik mijn verlengsnoer nodig. En dus een gewone adapter gebruikt. Mijn advies aan @Offemar: koop inderdaad een gewone huis- tuin en keuken adapter voor Italië en een goed 10 meter schuko verlengsnoer. Bedenk ook dat die Tesla adapter alleen voor italiaanse 16A stopcontacten is, als je een ouderwetse 10A treft past hij nog niet.
 
  • Helpful
Reactions: FanFromFrslnd