Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Spotify in de S

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb nog geen enkel probleem met Spotify gehad sinds aflevering een maand en een week geleden. Moet ik wel bij vermelden dat ik mijn eigen premium account niet gebruik (regulier premium, geen family) en dus gebruik maak van de login die Tesla standaard meegeeft.

Is het mogelijk dat de mensen met de vele issues dat enkel hebben bij gebruik van hun eigen login?

Niet dat Spotify dan niet correct hoeft te werken, maar ben wel benieuwd of dat een mogelijke oorzaak is.
 
Is het mogelijk dat de mensen met de vele issues dat enkel hebben bij gebruik van hun eigen login?
ik heb persoonlijke Spotity in gebruik en inderdaad daar mee vaak storingen gemerkt..

na een reset was mijn account ook niet meer ingelogd! Het systeem heeft het de tesla Spotity account geactiveerd.

nu werkt Spotify wel yay, maar dus niet goed met eigen account.
 
1 zwaluw maakt nog geen zomer, maar bedankt voor bevestiging. Ik meende al vaker in dit draadje te lezen dat mensen die problemen ondervinden vaak een eigen login gebruiken.

Nu weet ik dankzij gebruik van Heos (multiroom speakers) dat Spotify premium op verschillende apparaten gebruiken (Heos, pc, mobiel uiteraard niet tegelijkertijd) geregeld problemen geeft.

Nogmaals, dat mag geen excuus zijn, maar wel een oorzaak en mogelijk een tijdelijke workaround.
 
Ik heb nog geen enkel probleem met Spotify gehad sinds aflevering een maand en een week geleden. Moet ik wel bij vermelden dat ik mijn eigen premium account niet gebruik (regulier premium, geen family) en dus gebruik maak van de login die Tesla standaard meegeeft.

Is het mogelijk dat de mensen met de vele issues dat enkel hebben bij gebruik van hun eigen login?

Niet dat Spotify dan niet correct hoeft te werken, maar ben wel benieuwd of dat een mogelijke oorzaak is.
Ik heb totaal geen problemen met het switchen tussen mijn eigen premium account tussen de Tesla en thuis gebruik.
 
Bij mij werkt Spotify prima met mijn eigen premium account die ik ook gebruik op mijn Sonos en iPhone. Ik heb eigenlijk altijd de kaart in beeld staan. Heb wel eens gehad dat Spotify even helemaal niets meer deed, maar dat was na een reset weer verholpen.
Het enige wat mij opvalt is dat mijn afspeellijsten niet echt lekker synchroniseren. In de auto lijkt dit altijd verouderd te zijn. Ook verwijderde afspeellijsten blijven gewoon in mijn lijst staan.
 
Vandaag nieuwe software update geïnstalleerd. Denk je dat spotify nu wel eens eindelijk goed zal werken... Vergeet het. Nu begint hij plots midden in het liedje naar het volgende te gaan, en na drie liedjes bleef hij weer hange als bij een oude plaat waar enkel een reset bij helpt.

Ik geef alle hoop op, tesla kan blijkbaar een simpele functie niet in orde krijgen. Zolang Elon geen spotify heeft in zijn S of X en dagelijks deze miserie meemaakt zal er voor ons Europeanen niks anders opzitten dan wachten.

Wel vreemd ja, maar je kunt toch nog altijd gewoon spotify via je telefoon en bluetooth af laten spelen?
 
Ik heb het even getest en als Spotify in full screen modus staat dan is er inderdaad geen enkel afspeelprobleem.

Voor zij die geen problemen ondervinden gebruiken jullie Spotify altijd in full screen modus?

Ik ga nu alvast straks nog eens Spotify opzetten met de navigatie en bij een probleem een bug report doen met de vermelding dat in full screen modus er géén bug is, misschien goed dat meerdere eigenaars hier met hetzelfde probleem dezelfde melding doen. Ik zou natuurlijk graag in de nabije toekomst én Spotify én navigatie op één scherm kunnen gebruiken.