Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 6.2 en eerste rit

This site may earn commission on affiliate links.
Ik denk het ook.

Trouwens meerdere mensen ervaren dat de stuurbekrachtiging bij lage snelheden (voornamelijk inparkeren) veel beter werkt? Voorheen moest ik nog redelijk aan het stuur sleuren als ik stilstond en moest draaien, maar nu kan ik het echt met 1 vingertje doen.
Misschien dat je instelling voor stuurbekrachtiging eerst op sport en nu op comfort staat?
 
Gisteren kreeg ik na drie dagen P85D-pret mijn eigen P terug. Voelde toch niet als een grote stap terug, en ik was verbaasd dat ik, duidelijk uitgedaagd door een Audi met 3.2 liter, nimmer hoefde te lossen. En het ging meerdere keren heel heel hard, dus ik denk dat ook aan de bovenkant van de meter winst is geboekt.
 
Ben ik de enige die niets merkt van verminderde 'range anxiety' door 6.2? De suggesties zijn waardeloos, tegenstrijdig of een combinatie ervan. Heeft het zin om dat te melden aan Tesla? Het blijft zaak om je reis vooraf voor te bereiden op de 'oude' manier.
Ik hoop dat de volgende update echt een goede navigatie gaat krijgen, met multi-point navigatie om mee te beginnen. Kent iemand de roadmap van Tesla om tot goede navigatie te komen?
(Of moet dit misschien in de klaag/zeik/zeur-thread posten?)
 
Misschien dat je instelling voor stuurbekrachtiging eerst op sport en nu op comfort staat?
Nee bij mij staat hij altijd op sport en is me ook opgevallen dat op lage snelheden het met 1 vinger gaat. Ook al reset uitgevoerd en instellingen veranderd. Op zich prima verbetering!

- - - Updated - - -

Ben ik de enige die niets merkt van verminderde 'range anxiety' door 6.2? De suggesties zijn waardeloos, tegenstrijdig of een combinatie ervan. Heeft het zin om dat te melden aan Tesla? Het blijft zaak om je reis vooraf voor te bereiden op de 'oude' manier.
Ik hoop dat de volgende update echt een goede navigatie gaat krijgen, met multi-point navigatie om mee te beginnen. Kent iemand de roadmap van Tesla om tot goede navigatie te komen?
(Of moet dit misschien in de klaag/zeik/zeur-thread posten?)

Navigatie geeft ook op andere dagen andere route (terwijl hij op 15 minuten delay ingesteld staat en de route 40 minuten is). Of plots een omweg dwars door woonwijk heen zonder delays op de kaart te zien.
Ik gebruik minimaal 1x per week de bug report optie en denk dan, meer kan ik er niet aan doen!
 
Misschien doen we het wel helemaal fout, René.
Moeten we gewoon aan Google/Waze vragen of ze routeberekeningen o.b.v. de SOC van je auto kunnen doen. In plaats van wachten tot Tesla Motors fatsoenlijke GPS navigatie heeft geïntegreerd.
 
Voor 95% van mijn kilometers heb ik geen routering via superchargers nodig, bij een rondreis gebruik Merijn's tooltje wel.

Ik sprak Jerome hierover in Amsterdam, waar hij beterschap beloofde. Ik kom het in de US forums ook niet echt tegen, wellicht is het een typisch Europees probleem.

Ik ga m mailen.
 
Misschien doen we het wel helemaal fout, René.
Moeten we gewoon aan Google/Waze vragen of ze routeberekeningen o.b.v. de SOC van je auto kunnen doen. In plaats van wachten tot Tesla Motors fatsoenlijke GPS navigatie heeft geïntegreerd.

Goed plan! (Ik gebruik ook altijd Waze ipv Tesla navi.)

Dan hoeven we alleen nog aan Tesla te vragen of er een smartphone mirroring optie komt in de Model S software. :cool: