Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2024.14.*

This site may earn commission on affiliate links.
Handsfree trunkie? Hoe?

Schermafbeelding 2024-04-17 om 16.21.49.png
 
Alle AMD dacht ik. Mijn MY was in juni ‘22 de eerste in Latem. Ik heb het zelf moeten zeggen aan het personeel nadat ze het eerst ontkend hadden.
Handsfree trunk is enkel voor nieuwe 3 (highland), S en X. Zoals hierboven al aangehaald zal dat via UWB werken, aangezien voorlopig ook enkel ondersteund via iPhone 11 en hoger.

Ondertussen ook zo gecorrigeerd op:
 
Handsfree trunk is enkel voor nieuwe 3 (highland), S en X. Zoals hierboven al aangehaald zal dat via UWB werken, aangezien voorlopig ook enkel ondersteund via iPhone 11 en hoger.

Ondertussen ook zo gecorrigeerd op:

Ik rij na rum* 5 jaar ondertussen een CLASSIC M3 😅

*=ruim
 
Last edited:
Nieuwe visual in P is leuk, maar ik ben toch vooral benieuwd hoe het er tijdens het rijden uitziet.
Vooral deze:
- Large playback controls and quick access to Recents, Favorites, and Up Next in the media player
En deze:
- A sleeker and more compact drive mode strip and refined driving readouts

De trajectcontrole feature en de audio waarschuwing voor flitsers zijn tof, maar de brondata is bij lange na niet goed genoeg, als ik kijk wat nu op de kaart zichtbaar wordt tijdens navigatie. Flitsmeister zal nodig blijven
 
  • Like
Reactions: Phil V
Last edited: