Klopt, en er zijn weinig borden einde snelheidsbeperkingen in België omwille van die regel.Einde bebouwde kom herkent hij ook niet. Einde snelheidsbeperking wel.
Soms moet je geluk hebben dat ie een bord einde inhaalverbod misinterpreteert
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Klopt, en er zijn weinig borden einde snelheidsbeperkingen in België omwille van die regel.Einde bebouwde kom herkent hij ook niet. Einde snelheidsbeperking wel.
Als dat de enige bug zou zijn...Er zit wel al jaren een handicap in dat ie niet weet dat na een kruising de snelheidslimieten hervallen. Dus AP zit regelmatig nog kilometers 50 te rijden omdat ie dus een bord 50 heeft gezien, en we daarna een kruispunt gepasseerd zijn en er na dat kruispunt geen expliciet snelheidsbord staat dat (in Vlaanderen) 70 toelaat.
Het ergste is dat die regel niet 100% meer is in NL, omwille van het oerwoud aan borden hebben we tegenwoording 30 en 60 zone's waar door middel van een zone 30 of zone 60 bord wordt aangegeven dat de snelheidsbeperking ook na een kruising blijft bestaan. Echter lijkt op dit moment Telsa snelheidsbeperkende borden met boven of onderschrift te negeren... (dus heeft ie het weer fout )Er zit wel al jaren een handicap in dat ie niet weet dat na een kruising de snelheidslimieten hervallen. Dus AP zit regelmatig nog kilometers 50 te rijden omdat ie dus een bord 50 heeft gezien, en we daarna een kruispunt gepasseerd zijn en er na dat kruispunt geen expliciet snelheidsbord staat dat (in Vlaanderen) 70 toelaat.
Werkt dat op zonne-energie ?En een zonnebord probeert tenminste iets te doen aan die wildgroei van borden. (Anders zou je in een woonwijk telkens bij elke straat het 30km/u bord moeten plaatsen)
Ben ik toch wel erg benieuwd naar deze update...Eerder deze avond werd 2023.38.6 geïnstalleerd en nu net ook de navigatie update EU-2023.32-14783.
Net een rondje op de Ring A10 gereden; wat vooral opviel was hoe soepel de zijdewaartse verplaatsing op de snelweg ging.
Nog wel die rare schijnbeweging naar de afrit als je ter hoogte van de afrit terug naar de rechter baan verplaatst helaas.
Verder weinig gemerkt nog.
Ik zou toch ook eens andere aanhangwagen proberen op je Tesla. Aanhangerverbindingen kunnen raar doen.Vandaag 100 km over de A6 gereden met een bootje op trailer er achter.
View attachment 989847
Op de heenweg met wind mee gaf de voorspelling aan 0,5% hoger verbruik te hebben (gem 247Wh/km), maar de laatste paar km op de binnenwegen werd dat opeens 2,3%. En sich mooi gecompenseerd door de temperatuur één graad lager te hebben.
View attachment 989846
Op de terugweg was het verbruik toch wel echt iets lager: 154Wh/km
View attachment 989851
Wat vooral vervelend was, is dat de na de update gisteren opeens de richtingaanwijzers en remlichten van de trailer niet meer werkte. (Eerder deze week werkte alles) De gewone verlichting werkte wel. Eerst dacht ik dat het de stekker was; maar bij een andere auto op bestemming werkte de installatie vlekkeloos. Dus maar een service request ingeschoten.
Kortom, be aware als je met 38.6 met een aanhanger of fietsendrager op pad wilt!
Op de refresh S en X lijkt dat niet veel te doen, software reset sneller dan een reset met de 2 scrollwieltjes.Taal veranderen en terugzetten naar de originele taal geeft een "hardere" reset dan de scrollwieltjes.
Heb je er een USB stick in zitten? Zo ja, dan wil het helpen om die er uit te halen, de auto te laten slapen en daarna kijken wat 'ie doet.Als goed anderhalve week vast op download van 2023.38.6 op de model x plaid. Autopilot niet langer beschikbaar sindsdien (blijft ook parkeerassistent laden).. De twee scroll wieltjes indrukken heeft geen soelaas geboden, iemand nog een mogelijke oplossing?