You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
De man geeft aan dat 400-410 km op een lading haalbaar is. Bjorn Nyland haalt 435 km wanneer hij op de autostrade constant aan 90 km/h rijdt. Dan lijkt die range echt wel heel optimistisch.
De man geeft aan dat 400-410 km op een lading haalbaar is. Bjorn Nyland haalt 435 km wanneer hij op de autostrade constant aan 90 km/h rijdt. Dan lijkt die range echt wel heel optimistisch.
Gisteren een positieve eigenaar van een Polestar 2 gesproken. Hij krijgt nog een update want heeft nu een verbruik van 400Wh/km. Er zou iets mis zijn met de batterijverwarming. Met lange ritten komt hij met 100kmh nipt onder de 350Wh/km.
Gisteren een positieve eigenaar van een Polestar 2 gesproken. Hij krijgt nog een update want heeft nu een verbruik van 400Wh/km. Er zou iets mis zijn met de batterijverwarming. Met lange ritten komt hij met 100kmh nipt onder de 350Wh/km.
Over welke snelheden hebben we het? 120 km/u of 100 km/u..
Maakt hij veel korte ritten? Dan zou het nog enigzins kunnen, maar anders is het een belachelijk hoog verbruik.
Vanochtend 150 km/u over de Duitse autobahn. Dan kom ik nog niet aan de 350 Wh/km gemiddeld.
Een interessante vergelijking van Polestar en Model 3
Vooral het stukje vanaf 08:00 waar beide auto's samen 230 km afleggen (en dus in dezelfde omstandigheden). Range bleek geëxtrapoleerd 450km voor de Model 3 performance en 328 km voor de Polestar (16,9 Wh/km vs 21,6 Wh/km verbruik)