Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Pictures of Model S in Belgium and the Netherlands

This site may earn commission on affiliate links.
Hey,
relatief nieuw hier en wou ook eens wat fotootjes bezorgen van mijn tante Tes uit America :rolleyes:
Deze week mocht ik haar gaan ophalen in BXL en moet zeggen, ze voelt zich al goed thuis bij ons!
IMG_1722.JPG
IMG_1726.JPG
IMG_1728.JPG
IMG_1729.JPG
IMG_1730.JPG


greetz
Christophe
 
Oostende heeft heel wat oplaadpunten, helaas zijn het bijna allemaal laadpalen voor fietsen (en aldus zo goed als nutteloos voor Tesla's).
Enigste mogelijkheid die de moeite is, is de Nissan garage (prijs onbekend)
Ik vang wel op van andere handelaars dat ze aan het overwegen zijn om een snelllaadpunt te laten plaatsen voor EVs (QTS bandencentrale in Bredene bvb)
 
Met deze foto een gratis wasbeurt voor de Model S gewonnen met de vaderdagactie van TheNewMotion :) :

schitterende foto.
Hopelijk is het een handwas. :wink:

maar.... de stekkers snap ik niet !
een gele kabel met blauwe Mennekes stekker wordt een witte kabel met Dostar-stekker ?
het is jouw auto niet die ingeplugd is !


(tip : XFrank kan helpen met Photoshop.)
 
schitterende foto.
Hopelijk is het een handwas. :wink:

maar.... de stekkers snap ik niet !
een gele kabel met blauwe Mennekes stekker wordt een witte kabel met Dostar-stekker ?
het is jouw auto niet die ingeplugd is !


(tip : XFrank kan helpen met Photoshop.)

Scherp opgemerkt. ;-)
Mijn auto was aan de andere kant van de paal ingeplugd. De blauwe stekker was van een Volvo plug in die achter mij stond...
 
Op weg naar Nederland met nog Belgische 3G werkte de browser ineens perfect en kon er gewoon gesurfd worden, ook na een korte onderbreking door overschakelen op NL-3G werkte het goed.
Maar ondertussen werkt het weer niet meer. Ook wifi-verbingen zijn heeeeeeel zwak :(.
Ik zal vanavond eens navragen in Aarstelaar.

Heb je toevallig een draadloze alarmcentrale bij jou thuis geïnstalleerd ?
Sommige van die centrales verstoren het signaal enorm en creëren veel problemen.
 
Heb je toevallig een draadloze alarmcentrale bij jou thuis geïnstalleerd ?
Sommige van die centrales verstoren het signaal enorm en creëren veel problemen.

Dat heb ik ook al horen zeggen en er is nog iets wat ook voor problemen kan zorgen, maar we hebben geen van beide.
De router staat echt maar op een paar meter van de auto met een houten muur tussen. Het is niet dat ons huis een bunker is. Met de GSM in de auto heb ik wel voldoende wifi-signaal
 
Dat heb ik ook al horen zeggen en er is nog iets wat ook voor problemen kan zorgen, maar we hebben geen van beide.
De router staat echt maar op een paar meter van de auto met een houten muur tussen. Het is niet dat ons huis een bunker is. Met de GSM in de auto heb ik wel voldoende wifi-signaal
Ik ben ook niet te spreken over de WiFi ontvangst. Precies dezelfde situatie als bij jou: paar meter van de router, voorwaar geen bunker, WiFi op iPhone in de auto: volle, of op één na volle streepjes. Tessie: zelden meer dan één streepje, soms zelfs niets.