Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Petitie: Wim S. moet blijven!

Willen we Wim S. terug?

  • Wim S. moet blijven!

    Votes: 101 94.4%
  • Nee, Timmm, Ominoreg en Fredblack zijn veel leuker!

    Votes: 6 5.6%

  • Total voters
    107
This site may earn commission on affiliate links.
Status
Not open for further replies.
Waar is de tijd dat ze hier voor sommige forumleden een feestje gaven.
DcmU9oIW0AESFcz.jpg
 
Ik geloof dat je niet helemaal begrijpt wat pesten inhoudt.
is het gedrag waarbij iemand herhaald en gedurende langere tijd door anderen bejegend wordt op manieren die leiden tot fysieke verwonding en/of psychisch lijden. Dit kan variëren van woordgrapjes tot structureel geweld en afpersing. In extreme gevallen kan het leiden tot zelfdoding van het slachtoffer.
Wim heeft mij herhaaldelijk voor een gedurende langere tijd een disagree gegeven. Moet ik nu ook in de slachtoffer rol kruipen en gaan we hier met zn allen @Wim S. om veroordelen?
 
Je bent selectief aan het citeren. Door de aanleiding van Wim’s reactie over te slaan stel je hem in een kwaad daglicht. Waarom?

Ik heb niets bewust over geslagen dus je vraag waarom ik Wim in een kwaad daglicht stel, daar ga ik even aan voorbij.

De aanleiding lijkt mij te zijn wat Wim quote, namelijk de post van Ominoreg.
Nogmaals dan maar en nu helemaal, inclusief de post van Ominoreg:

upload_2020-3-30_17-8-1.png


Ik zie een inhoudelijk reactie waar Wim blijkbaar geïrriteerd door is waarna hij de "gezeik" reactie geeft.
Of is dat volgens jou niet de aanleiding?
 

Attachments

  • upload_2020-3-30_17-5-53.png
    upload_2020-3-30_17-5-53.png
    65.8 KB · Views: 35
Ik heb niets bewust over geslagen dus je vraag waarom ik Wim in een kwaad daglicht stel, daar ga ik even aan voorbij.

De aanleiding lijkt mij te zijn wat Wim quote, namelijk de post van Ominoreg.
Nogmaals dan maar en nu helemaal, inclusief de post van Ominoreg:

View attachment 527466

Ik zie een inhoudelijk reactie waar Wim blijkbaar geïrriteerd door is waarna hij de "gezeik" reactie geeft.
Of is dat volgens jou niet de aanleiding?

Als je niet bereid bent dat terug te zoeken zal je de uitleg waarschijnlijk ook niet willen begrijpen.;)
 
Ik wil best wat terugzoeken hoor. Ik ben noch team Tim, noch team Wim.
Maar als jij wel weet waar pvkeep op doelt, enlighten me.

Het gaat niet in één enkel feit maar het continu afzeiken op een manier dat je net niet kunt zeggen dat ze te ver gaan.
Het lijken heel bewuste acties waarbij ze net op het randje blijven om de ander er overheen te jagen.

Er is meerdere keren door @Wim S. aangegeven laten we er nu mee stoppen en dan komt er een reactie in de trant van ja wordt jij nu eens volwassen en stop er een mee en pas nou eens op je taalgebruik i.p.v. dat een echte vent zou zeggen.
Prima klaar en zand erover.

Omdat te zien moet je meerdere topic teruglezen en volgen als daarbij niet je tenen krommen dan houdt de discussie snel op.
Op nog voor nog tegen wie dan ook maar je hebt snel genoeg door wanneer er een soort hyena gedrag ontstaat.
Moderators zijn er dan normaal om in te grijpen maar kennelijk zijn die er hier niet.
 
Jullie hebben nu allemaal de definitie van pesten gelezen. Neem nu de moeite om terug te lezen wanneer Timmm en ominoreg telkens het conflict met Wim opzoeken. Na de eerste keer hebben ze ontdekt dat je Wim op de kast krijgt met een disagree. Stel je bent een volwassen en beschaafde kerel, wat doe je dan een volgende keer? Laat je het gaan of geef je weer een paar disagrees? Als je voor het tweede kiest dan ben je een pester, niets meer, niets minder.
 
Fantastisch !!
Dit draadje is precies wat ik enige tijd geleden suggereerde in het draadje "Tesla in de pers" : "Begin een speciaal draadje om elkaar de maat nemen". Ik wilde het toen geloof ik "De boksring" noemen en iemand anders had toen ook een toepasselijke naam gevonden (Cockfight).

Ga zo door, maar let op : Alleen DIT draadje mag nu nog voor dit doel gebruikt worden !

Zo, ik weer lekker op andere draadjes kijken.....
 
Er moet ruimte zijn voor iedereen op dit forum, maar zeker voor Wim S, een ongelofelijke hoeveelheid kennis brengt die man! Ik sta er met regelmaat versteld van!
laat hem aub met rust, kappen met die disagree's gewoon allemaal! Niet meer die knop gebruiken als je het ergens niet mee eens bent. Zet gewoon een reactie neer.

En als je dan toch een disagree wilt zetten, doe dat bij mij ik kan heel goed tegen getreiter en al helemaal als het digitaal is.....
 
  • Like
Reactions: shthpnz
Er moet ruimte zijn voor iedereen op dit forum, maar zeker voor Wim S, een ongelofelijke hoeveelheid kennis brengt die man! Ik sta er met regelmaat versteld van!
laat hem aub met rust, kappen met die disagree's gewoon allemaal! Niet meer die knop gebruiken als je het ergens niet mee eens bent. Zet gewoon een reactie neer.

En als je dan toch een disagree wilt zetten, doe dat bij mij ik kan heel goed tegen getreiter en al helemaal als het digitaal is.....

Dus omdat Wim S er niet tegen kan mogen we allemaal de disagree knop niet meer gebruiken?
Opmerkelijk, maar dan heb ik liever dat hij weggehaald wordt want aan zo'n oproep kan natuurlijk nooit iedereen gehoor geven.
 
Dus omdat Wim S er niet tegen kan mogen we allemaal de disagree knop niet meer gebruiken?
Opmerkelijk, maar dan heb ik liever dat hij weggehaald wordt want aan zo'n oproep kan natuurlijk nooit iedereen gehoor geven.

nee omdat het verworden is tot een treiterknop.
En inderdaad op alle grote platforms is een disagree knop aanleiding gebleken tot ellende....
Tweakers, NU.nl, FOK, Facebook
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.