You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Is ook mijn mening.dit rijd veel relaxter dan constant twee navigatie
Als het goed is lukt dat nu al online.Als op het laatste moment blijkt dat Zwitserland toch handiger is, dan kun je onderweg altijd nog een vignet kopen.
Mijn realiteit is dat de gemiddelde snelheid door wegwerkzaamheden etc. rond de 100-110 ligt.Zijn er nog mensen die advies hebben voor iemand die voor het eerst met de Tesla richting Oostenrijk gaat?
Had zelf al het idee voor extra ruitensproeier vloeistof en een verlengkabel met granny charger bij nood.
En ik kon me nog iets vaags herinneren van TeslaBjorn dat 150km/h de gulle middenweg was tussen snelheid en laden, of is deze filosofie ondertussen veranderd?
Zorg dat je je Tesla mee hebt.Zijn er nog mensen die advies hebben voor iemand die voor het eerst met de Tesla richting Oostenrijk gaat?
Had zelf al het idee voor extra ruitensproeier vloeistof en een verlengkabel met granny charger bij nood.
En ik kon me nog iets vaags herinneren van TeslaBjorn dat 150km/h de gulle middenweg was tussen snelheid en laden, of is deze filosofie ondertussen veranderd?
Verklaar nader.Op bestemming ligt het er natuurlijk aan of je binnen of buiten parkeert
Ik vermoed dat het in de parking warmer is dan buiten en er dus veel minder energie benodigd is om de batterij en cabine op te warmen, mocht je nog tot aan een piste moeten rijden.Verklaar nader.
Als je buiten op straat parkeert sta je meer bloot aan de elementen dan in een parkeergarage.Verklaar nader.
Ruitensproeier vloeistof aftoppen is voldoende. Nog nooit kwam ik tekort en ik ga langer dan gemiddeld steevast (doorgaans 3-4 weken achter elkaar, waarbij ik ook nog veel ter plekke onderweg ben).Zijn er nog mensen die advies hebben voor iemand die voor het eerst met de Tesla richting Oostenrijk gaat?
Had zelf al het idee voor extra ruitensproeier vloeistof en een verlengkabel met granny charger bij nood.
En ik kon me nog iets vaags herinneren van TeslaBjorn dat 150km/h de gulle middenweg was tussen snelheid en laden, of is deze filosofie ondertussen veranderd?
Bevroren hendels in M3/MY kun je ook omzeilen door via de app de deur te openen, dan hoef je niet op de deur te beukenveel tips zijn leuk om te lezen maar met een model 3 is wintersport geen issue. het enige advies voor onderweg is om altijd in te zoomen op de aangeraden SuC‘s want (je komt er echt 100% zeker wel met het laad-advies maar) 150kW chargers, snap niet waarom die überhaupt in een reisadvies voorkomen:mijden, scheelt zo veel tijd, zeker in de winter. Vaak haal je met gemak nog de eerstvolgende V3 (250kW) en anders die ervoor. Vastgevroren hendels: met een vlakke hand en handschoen een klap of twee op de deur t.h.v de handle, dan schrikt evt ijs los. Het issue van een koude batterij bergaf duurt bij een 3 en Y veel korter dan een S, kan ik uit ervaring zeggen, je begint na een klein stukje al bij te laden bergaf. Verder laatste SUC goed vullen, dan hoef je ter plaatse vrijwel nooit iets met AC, tenzij je de hele week een heel eind naar de skilift moet rijden. In Oostenrijk genoeg laadmogelijkheden om ergens in die week wel te slagen. (Tip; gewoon een keer lekker eten bij een restaurant met een Destination Charger)
Ten eerste dankjewel voor alle tips, en zoals Speedy Eddy zei. 250kW laders zijn het antwoord. Ik en me vriendin en de oud collega waarvan ik de Tesla heb gekocht zijn afgelopen zondag met zijn 3e richting Ischgl gereden ( inclusief snowboards schoenen helmen en de rest van de zooi). Dit hebben we met 4 stops van max 15 minuten gedaan. We hebben inderdaad continu gezocht naar een 250kW lader op de route en dan zo leeg mogelijk er aankomen en dan de auto snel vol te prakken naar ongeveer 60/70% om dan zo weer verder te rijden naar de volgende 250kW lader. De laatste laadpoging kon korter maar we wilde met +-50% aankomen in Ischgl. Al met al 1 uurtje langer onderweg met laadstops wat mezelf enorm mee valt. Eind januari/begin februari gaan we nog een keer alleen dan naar Serfaus.veel tips zijn leuk om te lezen maar met een model 3 is wintersport geen issue. het enige advies voor onderweg is om altijd in te zoomen op de aangeraden SuC‘s want (je komt er echt 100% zeker wel met het laad-advies maar) 150kW chargers, snap niet waarom die überhaupt in een reisadvies voorkomen:mijden, scheelt zo veel tijd, zeker in de winter. Vaak haal je met gemak nog de eerstvolgende V3 (250kW) en anders die ervoor. Vastgevroren hendels: met een vlakke hand en handschoen een klap of twee op de deur t.h.v de handle, dan schrikt evt ijs los. Het issue van een koude batterij bergaf duurt bij een 3 en Y veel korter dan een S, kan ik uit ervaring zeggen, je begint na een klein stukje al bij te laden bergaf. Verder laatste SUC goed vullen, dan hoef je ter plaatse vrijwel nooit iets met AC, tenzij je de hele week een heel eind naar de skilift moet rijden. In Oostenrijk genoeg laadmogelijkheden om ergens in die week wel te slagen. (Tip; gewoon een keer lekker eten bij een restaurant met een Destination Charger)