Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Neem tijdig actie met je eMMC (en hoe dat te doen).

This site may earn commission on affiliate links.
de vraag gesteld aan Tesla, niet mogelijk , is steeds met vervanging van beide schermen. Oud scherm krijg ik niet mee , 2 jaar garantie voorzien op de uitvoering ga binnenkort afspraak maken voor de upgrade , prijs is 2590€ ipv 2700€ Infotainment-upgrade

Details
Hoe kan ik de Infotainment-upgrade aanschaffen?
Als bij de configuratie van uw auto in de onderstaande tabel de status 'Wordt gepland' wordt vermeld, kunt u een afspraak maken via de Tesla-app, onder de categorie "Overige", voor aankoop en installatie.

dit staat bij de infotainment-upgrade maar waar zie ik de configuratie van mijn wagen ?
 
Dit is wat ik op een feestboekgroep voorbij zag komen. Naar het schijnt wordt de groep die de reparatie al hebben uitgevoerd met terugwerkende kracht gecompenseerd

7940AF91-157F-48D5-A676-412D4A145F3F.jpeg
 

Dit staat er in het document:


I paid to repair or replace my MCU due to the condition described in the program. Can I be reimbursed?

If you previously paid for a repair for the specific part and condition covered by the program and the paid repair was within the Warranty Adjustment Program period, you may be eligible for a refund subject to certain terms and conditions.

We will contact owners of affected vehicles with more information on reimbursement eligibility, terms and conditions, and how to request reimbursements by or before February 2021.
 
De FAQ van deze garantie aanpassing.

vraagje:
Die 100.000 odometer miles; voor landen die het metrisch meetmethode wel snappen, worden dat dan 160.000 odometer kilometers? Staat er nl niet zo expliciet, zou iets verwachten in de trant “of vergelijkbaar omgerekend in kilometers”

Enige wat ik jammer vind, is dat Tesla de groep MS/MX, met een wagen gebouwd voor maart 2018, niet even een mailtje heeft gestuurd met een verwijzing naar de pagina waar dit alles te vinden is.


CD2C9112-FE69-49A5-81E0-A077DED51099.png


56446816-20CD-431B-804B-083E5AFABCE5.png

1CABC9A9-5FAD-472A-AAE8-E46C89204EA3.png


2A156F2F-993D-44DC-BC44-238F7559CBD3.png
 
  • Informative
Reactions: Steven
De FAQ van deze garantie aanpassing.

vraagje:
Die 100.000 odometer miles; voor landen die het metrisch meetmethode wel snappen, worden dat dan 160.000 odometer kilometers? Staat er nl niet zo expliciet, zou iets verwachten in de trant “of vergelijkbaar omgerekend in kilometers”

Enige wat ik jammer vind, is dat Tesla de groep MS/MX, met een wagen gebouwd voor maart 2018, niet even een mailtje heeft gestuurd met een verwijzing naar de pagina waar dit alles te vinden is.

Deze pagina is nog niet beschikbaar voor Nederland/België, waarschijnlijk dat deze regeling daarom ook nog niet actief is in onze landen, en daarom ook nog niet proactief gecommuniceerd wordt vanuit Tesla.
 
Die 100.000 odometer miles; voor landen die het metrisch meetmethode wel snappen, worden dat dan 160.000 odometer kilometers? Staat er nl niet zo expliciet, zou iets verwachten in de trant “of vergelijkbaar omgerekend in kilometers”

Je kan je wagen toch op miles zetten. Dan weet je of je in aanmerking komt.
Enige wat ik jammer vind, is dat Tesla de groep MS/MX, met een wagen gebouwd voor maart 2018, niet even een mailtje heeft gestuurd met een verwijzing naar de pagina waar dit alles te vinden is.

ik had een notification op het aanlogscherm van mijn iphone. De link in de melding werkte niet en ik kan nergens het bericht terugvinden. Toen ik het zag, dacht ik dat het een mail was. Maar ik vind hem nergens terug. Mss van de Tesla app. Is zowat het enige wat bij mij notifications genereert.
 
Je kan je wagen toch op miles zetten. Dan weet je of je in aanmerking komt.
Of gewoon omrekenen. Kan je zelfs Google voor gebruiken als je niet * 0,6213712 wil doen.

Deze pagina is nog niet beschikbaar voor Nederland/België, waarschijnlijk dat deze regeling daarom ook nog niet actief is in onze landen, en daarom ook nog niet proactief gecommuniceerd wordt vanuit Tesla.
Het juiste antwoord.
 
Als Tesla dit officeel gaat communiceren in Nederland/Belgie dan ga ik eens informeren hoe zij zaken behandelen waarbij de MCU vervangen is met een nieuwe met nog steeds deze 8gb chip. Voordat Tesla het uitwisselen van het bord aanbood werd namelijk heel de MCU vervangen kosten voor de klant. Nu heb ik nog 3 jaar garantie resterend en onbeperkt kilometers gekregen nadat de MCU vorig jaar is vervangen door de vorige eigenaar maar het lost het euvel niet op wat Tesla hoort te verhelpen.