Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model X reservaties - Benelux - Bestelling/Design/Levering etc

This site may earn commission on affiliate links.
Op mijn koopovereenkomst stond de Tow Package niet vermeld. Was wel door mij geconfigureerd begin Maart.

Nu is het gecorrigeerd op de koopovereenkomst en staat de Tow Package er wel op. De configuratiedatum op de overeenkomst is daarmee ook veranderd, naar 7 april.

Heeft dit invloed op mijn plaats in de wachtrij?
 
Op mijn koopovereenkomst stond de Tow Package niet vermeld. Was wel door mij geconfigureerd begin Maart.

Nu is het gecorrigeerd op de koopovereenkomst en staat de Tow Package er wel op. De configuratiedatum op de overeenkomst is daarmee ook veranderd, naar 7 april.

Heeft dit invloed op mijn plaats in de wachtrij?

Hoorde vandaag van de SR dat de mensen die hem al wel konden configureren maar nog niet hadden bevestigd een mail hebben gekregen vandaag dat als ze deze weken bevestigen dat er nog levering in 2016 zal plaatsvinden. Dat is dus positief voor degene die al wel hebben bevestigd ( wat jij al had ) dus ik neem aan dat het geen invloed heeft ( of beter gezegd hoop het voor je :) )

Zijn er mensen die dat kunnen bevestigen van die mail?
 
Op mijn koopovereenkomst stond de Tow Package niet vermeld. Was wel door mij geconfigureerd begin Maart.

Nu is het gecorrigeerd op de koopovereenkomst en staat de Tow Package er wel op. De configuratiedatum op de overeenkomst is daarmee ook veranderd, naar 7 april.

Heeft dit invloed op mijn plaats in de wachtrij?
Ja, maar die wachtrij is ondoorzichtig. Heeft te maken met de batches waarin met produceert. Soort bij soort zeg maar. Dat bleek ook uit de Model S uitlevering destijds. Het zal overigens niet heel veel uitmaken.
 
Het lijkt dat de design studio voor Model X binnenkort opengaat. Dan zou iedereen naar hartelust kunnen samenstellen. Iedereen met een pre-order zal inmiddels ook wel uitgenodigd zijn om te configureren gok ik.

Ik heb een Model X reservatie openstaan en kreeg op 5 April volgend bericht van Tesla:
"We hebben de productie van Model X aanzienlijk verhoogd en leveringstijden versneld. Over enkele weken zullen we online en in de Tesla stores nieuwe Model X orders aannemen. Voordat we daarmee starten, willen we u eerst de kans geven om uw Model X te configureren."

"Maandag" lijkt me niet "binnen enkele weken" om een Model X te bestellen, maar het zal niet lang meer duren...