Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model X Europa?

This site may earn commission on affiliate links.
Ik rij nu sinds half december in mijn "voorloop auto" model S van van een jaar oud, in afwachting van de bestelde Model X. En die komt pas eind 2016 als het mee zit. Ik moet zeggen die MS bevalt erg goed en ik begin me steeds meer af te vragen waarom ik eigenlijk een model X zou willen......

Dat begrijp ik... In mijn geval is het simpel, want met de model X kunnen we er eindelijk weer samen op uit (met vrouw en 4 zonen) :rolleyes:
 
Nou ik heb 3 zonen en die vinden het een beetje krap achterin en al heel snel komt er iemand in iemands anders comfortzone..... Dus met een extra rij stoelen lossen we dat op. En kan schoonmoeder ook mee. Maar of dat nu opweegt tegen het zeer geslaagde uiterlijk van de Model S t.o.v. de Model X dat is de vraag. Ik had een tijd geleden een Mercedes R. Ik vond het een hele handige auto met 7 zitplaatsen, maar die auto zag er ook niet zo heel fraai uit. Ik heb dat zelfde gevoel met de Model X....

Dat begrijp ik... In mijn geval is het simpel, want met de model X kunnen we er eindelijk weer samen op uit (met vrouw en 4 zonen) :rolleyes:
 
Nou ik heb 3 zonen en die vinden het een beetje krap achterin en al heel snel komt er iemand in iemands anders comfortzone..... Dus met een extra rij stoelen lossen we dat op. En kan schoonmoeder ook mee. Maar of dat nu opweegt tegen het zeer geslaagde uiterlijk van de Model S t.o.v. de Model X dat is de vraag. Ik had een tijd geleden een Mercedes R. Ik vond het een hele handige auto met 7 zitplaatsen, maar die auto zag er ook niet zo heel fraai uit. Ik heb dat zelfde gevoel met de Model X....

Ik heb al een paar maal gelezen dat, wanneer je de auto eenmaal live hebt gezien en er in gezeten, je totaal verkocht bent. Dus ik zou dat maar afwachten.
 
<off topic> tja, ook dat is natuurlijk subjectief. Ik had een 350 Lang maar ik vind een BMW 5 beter rijden en uiteindelijk vind ik een MS weer beter dan een BMW 5 rijden...

Zwaar ondergewaardeerde ICE vond ik altijd. Vind ik altijd. Net zoals zowat elke Subaru. Zo'n R500 Airmatic schijnt fantastisch te rijden.

- - - Updated - - -

Als die Model X op de Geneva Motor Show staat (3-13 maart) dan zou ik er wel 74 euro voor over hebben. Retourtje AMS-GVA met Easyjet. 's-morgens heen en 's-avonds weer thuis.
 
Nou ik heb 3 zonen en die vinden het een beetje krap achterin en al heel snel komt er iemand in iemands anders comfortzone..... Dus met een extra rij stoelen lossen we dat op. En kan schoonmoeder ook mee. Maar of dat nu opweegt tegen het zeer geslaagde uiterlijk van de Model S t.o.v. de Model X dat is de vraag. Ik had een tijd geleden een Mercedes R. Ik vond het een hele handige auto met 7 zitplaatsen, maar die auto zag er ook niet zo heel fraai uit. Ik heb dat zelfde gevoel met de Model X....
Ik zit met t zelfde. Niet dat ik nou m'n schoonmoeder mee wil nemen maar t hockeyteam van m'n dochter:redface:. Ben ook nog niet zo enthousiast over de foto's. Misschien als ie IRL meevalt. Voorlopig lijkt ie mij teveel op de Prius:scared:.
 
Tesla model-x-m.jpg


Maar het hangt wel weer een beetje van de uitvoering af