You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik las ergens dat iemand die bewering dat het in China beter is heeft getest en dat bleek niet het geval. Mijn MY2021 Performance was gewoon heel prima. De klep van de frunk hebben ze nog een keertje gesteld omdat die licht afweek. En de spoiler zat aan 1 kant los. Allemaal netjes gemaakt.Lijkt erop dat men in china toch de kwaliteit wat beter onder controle heeft.... Zonde.
Vervelend dat je er terug voor moet, maar dat lossen ze gewoon op en dan is het vooral een hele fijne auto.Inmiddels terug uit Tilburg maar helaas al een service afspraak moeten maken, helaas de beruchte panelgaps...1 portier sluit zelfs slecht. Daarnaast kentekenplaat die scheef zit gemonteerd, achterbank waar je een buisje ziet lopen en tot slot zie ik nu ik thuis ben dat de lak ook slecht is. Voorbumper zie je wat zwarte stipjes.
Achteraf zou ik best de auto willen retouren maar wat ik lees is dat Tesla is gestopt met het 7 dagen proefrijden beleid.
Ik zal vanavond na het werk eens wat foto’s maken, hopelijk kan het allemaal netjes opgelost worden. Auto rijd verder top en audio is ook meer dan prima, ook in het laag.
Ik las ergens dat iemand die bewering dat het in China beter is heeft getest en dat bleek niet het geval. Mijn MY2021 Performance was gewoon heel prima. De klep van de frunk hebben ze nog een keertje gesteld omdat die licht afweek. En de spoiler zat aan 1 kant los. Allemaal netjes gemaakt.
Verder is het vooral een nog betere auto dan de vorige model 3 en extreem zuinig.
Ik denk dat iemand anders dat al heeft gedaan. Daarom was deze nog beschikbaar.Had je hem niet beter kunnen laten staan?
Ja zou goed kunnen denk ik nu, maar dan zorg je als bedrijf toch dat je het voor de volgende klant hebt opgepakt zou ik zeggen. Dinsdag maar de update even wachten hoe of wat..Ik denk dat iemand anders dat al heeft gedaan. Daarom was deze nog beschikbaar.
Ze hebben tijd gehad om de site op te kuisen, na de einde-kwartaal piek.ps. waar ik gisteren nog een aardig aantal model 3’s zag staan bij snel leverbaar zijn ze nu allemaal weg.
Als een kind zo blij! Vandaag is de auto omgeruild, eerdere problemen waren helaas niet allemaal opgepakt maar dit exemplaar is nagenoeg perfect, slechte start gehad maar al met al zeer netjes opgelost + fijn was ook het direct contact met zowel iemand van Tilburg als van Eindhoven.
Nu genieten
View attachment 653471
Grappig hoe de MIC LFP op alle terreinen beter is dan de Fremont versie (laadcurve, laadsnelheid, range, noise, afwerking). En dat terwijl sommigen hier in deze thread met juridische claims dreigden...Filmpje van Bjørn die de MIC Model 3 test
120kg zwaarder, een vrij vlakke laadcurve met tot 25kW met 96%
Correct, in de zomer ervaar ik het zelfde als wat Björn doet. Ben alleen benieuwd naar December of we dan weer 30kw hebben.Grappig hoe de MIC LFP op alle terreinen beter is dan de Fremont versie (laadcurve, laadsnelheid, range, noise, afwerking). En dat terwijl sommigen hier in deze thread met juridische claims dreigden...
Op 09.30 min zegt hij ook dat er nog een V3 sessie komt.Ach, is dat niet de reactie van veel consumenten. 1 iemand denkt een probleem te ervaren, anderen denken hetzelfde en iedereen begint elkaar na te roepen met wat linkjes op internet. Want wat je op internet ziet is immers waar....
Ps. Bjorn heeft een v2 supercharger gebruikt denk ik. Zelf heb ik vorige week bij de suc meerkerk (v3) net de 170kw niet aangetikt met mijn mic sr+
Een vriend van me is van werkgever veranderd. En heeft zijn Model 3 van 2019 daarmee ingeruild voor een Model 3 van 2021 met LFP.. Hij was zeer tevreden van de eerste wagen, maar met de problemen die hij deze winter heeft gehad, is zijn liefde voor Tesla wel heel erg afgekoeld. Want hij gebruikt die ook in niet ideale omstandigheden.Filmpje van Bjørn die de MIC Model 3 test
120kg zwaarder, een vrij vlakke laadcurve met tot 25kW met 96%
Ik hoop dat de software-updates de komende winter voor een heel andere beleving gaan zorgen. Moet wel want anders krijgt ook de Model Y met LFP een slechte pers.Een vriend van me is van werkgever veranderd. En heeft zijn Model 3 van 2019 daarmee ingeruild voor een Model 3 van 2021 met LFP.. Hij was zeer tevreden van de eerste wagen, maar met de problemen die hij deze winter heeft gehad, is zijn liefde voor Tesla wel heel erg afgekoeld. Want hij gebruikt die ook in niet ideale omstandigheden.