Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Goh, dan kunnen we in Nederland dus eerder bestellen dan in de USA? Dat lijkt me heel erg sterk. De 10:00 uur die steeds genoemd wordt is westkust tijd, daar is het 9 uur later.

Zo moeilijk is het toch niet,
iemand in de store in Europa bestelt om 10:10 uur en iemand besteld in de store in Califonië om 10:09 uur. die is dan toch een minuut eerder, ook al is het 9 uur later.
 
  • Like
Reactions: Ivo-G
Zo moeilijk is het toch niet,
iemand in de store in Europa bestelt om 10:10 uur en iemand besteld in de store in Califonië om 10:09 uur. die is dan toch een minuut eerder, ook al is het 9 uur later.
Plus dat men al duidelijk heeft aangegeven dat er per regio met aparte queues gewerkt wordt. Dus dat wij hier 9 uur eerder gereserveerd hebben heeft geen invloed op de US West coast queue.
 
Beetje laat, maar ben nooit zo snel met de autoweek...las toevallig dat in de autoweek van vandaag een stuk komt over de model X...
( En een stukje over het inruilen van je S )

Zie bijlage voor meer details...
 

Attachments

  • IMG_6851.JPG
    IMG_6851.JPG
    384.6 KB · Views: 68
Het is een bedrag van rond de €35M - €40M waar het over gaat bij daadwerkelijke koop, toch best veel, waardoor ze mogelijk toch een beetje voorrang mee krijgen.

Als ze voorrang krijgen boven bestaande MS eigenaren of MX reservatie houders zou ik behoorlijk teleurgesteld zijn. Principe kwestie.

Met name in NL gaat de M3 een bizar succes worden vanwege de zakelijke/lease markt, Harald zal niet de enige zijn die er vol voor zou willen gaan.

De early adopters en pioniers "verdienen het" om als eerste aan de beurt te komen, zo simpel is het.
 
waarom? die jongens doen stinkend hun best en zijn geloof ik de grootste Tesla fleetowner. Dus als die eerder al bereid waren om hun nek uit te steken en zich te committen aan 1000 stuks, voordat de Tesla intro/intekening is gecommuniceerd, dan kan dat gewoon. Met respect. Dat had iedereen kunnen doen, en we mogen niet uitsluiten dat andere fleetowners ook zulke deals gesloten hebben.
 
  • Like
Reactions: Maarten
waarom? die jongens doen stinkend hun best en zijn geloof ik de grootste Tesla fleetowner. Dus als die eerder al bereid waren om hun nek uit te steken en zich te committen aan 1000 stuks, voordat de Tesla intro/intekening is gecommuniceerd, dan kan dat gewoon. Met respect. Dat had iedereen kunnen doen, en we mogen niet uitsluiten dat andere fleetowners ook zulke deals gesloten hebben.

Dat had dus niet iedereen kunnen doen, want wij (als MS of MX owners) kunnen het niet. Althans niet voor de 31e, terwijl velen van ons dat ook hadden willen doen. Ik zeg niet dat de fleetowners niet mogen bestellen, ik vind het alleen principieel onjuist als ze voorrang krijgen boven bestaande (andere) eigenaren.

Overigens denk ik dat die 1000 stuks peanuts is vergeleken bij de totale mondiale vraag en vermoedelijke intekening de 31e.