Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Leden van de 100.000 km club

This site may earn commission on affiliate links.
Herkansing, deze vind ik ook wel aardig.

IMG_20170315_092028.jpg


Tevens bewijs dat je zelfs met winterbanden bij gemiddelde Hollandse temperaturen met een 85kWh battery pack meer dan 400 km kunt rijden.
 
Kijk es aan, ook een disagree te pakken :) het heeft even geduurd. Ging ik inderdaad te laat naar het werk (is u een van de aandeelhouders) of reed ik te hard over de A13?

Veel te vroeg natuurlijk, wachten tot 10u10 is toch wel het minste wat je kan doen. Je had ook wat minder kunnen laden zodat je nog maar 101km typical had en een poging tot een verbruik van 101 WH/km zou ook nog mooier geweest zijn ;)

(Mijn excuses, ik heb het aangepast!)

ik gok op een "dikkevingergevalletje" van @STLL;)

Bedankt om me er attent op te maken!
 
  • Love
Reactions: Keezje
Veel te vroeg natuurlijk, wachten tot 10u10 is toch wel het minste wat je kan doen. Je had ook wat minder kunnen laden zodat je nog maar 101km typical had en een poging tot een verbruik van 101 WH/km zou ook nog mooier geweest zijn ;)

(Mijn excuses, ik heb het aangepast!)



Bedankt om me er attent op te maken!

ik zag jullie post, ik dacht even dat jullie de 100.000 km al hadden aangetikt ;)
 
  • Funny
Reactions: STLL
Haha, hogere prijs per kilometer??? Je bedoelt de net-iets-minder-waanzinnig-lage-kilometerprijs...? :D:D:D
En Hendrik, je hebt het over "maanden"...:eek::eek: last van gekneusde ribben, terwijl ik overal 6 weken hoor, nog 2 weken te gaan nu. Kan het echt nog zoveel langer duren? Ik hoop toch echt dat ik er binnenkort vanaf ben, de pijn is al heel snel gaan irriteren, ondanks de pijnstillers.
 
Haha, hogere prijs per kilometer??? Je bedoelt de net-iets-minder-waanzinnig-lage-kilometerprijs...? :D:D:D
En Hendrik, je hebt het over "maanden"...:eek::eek: last van gekneusde ribben, terwijl ik overal 6 weken hoor, nog 2 weken te gaan nu. Kan het echt nog zoveel langer duren? Ik hoop toch echt dat ik er binnenkort vanaf ben, de pijn is al heel snel gaan irriteren, ondanks de pijnstillers.
Als je weer zonder pijn uit je bed kan komen, ben je voor mij genezen :D
 
Haha, hogere prijs per kilometer??? Je bedoelt de net-iets-minder-waanzinnig-lage-kilometerprijs...? :D:D:D
En Hendrik, je hebt het over "maanden"...:eek::eek: last van gekneusde ribben, terwijl ik overal 6 weken hoor, nog 2 weken te gaan nu. Kan het echt nog zoveel langer duren? Ik hoop toch echt dat ik er binnenkort vanaf ben, de pijn is al heel snel gaan irriteren, ondanks de pijnstillers.
Ik ging pas na een paar weken na de dokter omdat ik denk dat t meestal wel vanzelf overgaat.... Hoesten, lachen of zelfs ademhalen deed zeer. Ik heb graag ongelijk maar ik denk dat t echt nog wel wat langer dan 2 weken gaat duren.
 
Even weer OT:
Eindelijk hoor ik ook bij deze illustere club. deze week de 100K aangetikt. En wat een rit is het geweest. Eddie was die dag op de dag af 2 jaar, dus ik rij gemiddeld exact 50000 per jaar (niet zo'n hele moeilijke rekensom).

Na 2 jaar is mijn drivetrain 2 keer vervangen, is mijn 12V accu vervangen, heb ik een nieuwe MCU mogen laten installeren, zijn de telescooparmen van mijn trunk vervangen en nog een aantal kleinere dingen zijn nieuw. Als ik dat aan mensen vertel dan kijken ze me een beetje meewarig aan roepen iets in de trant van "dan zal je wel nooit meer een Tesla nemen, zeker".

Uiteraard is mijn antwoord daarop een verbijsterd "Hoezo niet? Dit is, ondanks alles, nog steeds de beste auto die ik ooit heb gehad."

Dus: Tesla: bedankt voor de afgelopen 100000 km en ik kijk uit naar de volgende 100000!