En waarom de APK die binnen twee weken verplicht moet plaatsvinden niet ook is uitgevoerd?
Ik meen dat het SeC geen APK-keuringen doet.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En waarom de APK die binnen twee weken verplicht moet plaatsvinden niet ook is uitgevoerd?
Ik heb daar serieus over nagedacht, maar toch niet gedaan. De beweging voor mijn inmiddels 57 jaar oude en krakkemikkige lijf was meer dan welkom . Elk nadeel hep ze voordeel@vdvoorde is laten repareren bij die onofficieuze Tesla garage in Hoofddorp geen optie? Gezien de garantie niet natuurlijk maar 5 maanden zo je auto inkruipen is toch geen doen?
Volgens de Tesla Mobile Service monteur zit er nu een verbeterde versie in, dus dit was de eerste en direct de laatste keer. Voor het bestuurdersportier dan ...Irritant ja. Bij mij het portier achter de bestuurder. Althans, het portier van de loaner. Mijn eigen S staat bij SeC en wacht op een aantal onderdelen, waaronder... een portiergreep.
Ik dacht dat ze dat inmiddels wel doen. Maar zo nee, het zou toch van de gekke zijn dat ik als Tesla rijder een factuur ontvang van 740 euro voor een grote onderhoudsbeurt, ik aanvullend nog naar mijn lokale garage moet om een APK controle te laten uitvoeren.Ik meen dat het SeC geen APK-keuringen doet.
Ik dacht dat ze dat inmiddels wel doen. Maar zo nee, het zou toch van de gekke zijn dat ik als Tesla rijder een factuur ontvang van 740 euro voor een grote onderhoudsbeurt, ik aanvullend nog naar mijn lokale garage moet om een APK controle te laten uitvoeren.
Nee, dat weet ik niet. Ze hebben remote access uitgezet en de BlackVue stekker eruit getrokken.Laatste keer dat ik er was hing er zelfs een ‘Erkend APK bedrijf’ bordje aan de gevel.
Maarre @Wim S. weet je zeker dat ze niet met je wagen aan het joyriden zijn?
Wooow!Nee, dat weet ik niet. Ze hebben remote access uitgezet en de BlackVue stekker eruit getrokken.
Bij de vorige joyriding rit van een Tesla medewerker stond de dashcam aan en kon ik de diverse overtredingen, resulterend in een kopstaart botsing met 12.000 euro schade, met eigen oog aanschouwen
Je weet je feedback mooi op te splitsen over de verschillende draadjesNa 2,5 jaar en 65K km. kom ik dan eindelijk aan de beurt in dit draadje. Anderhalve maand moeten wachten op onderdelen voor de soft-close van de achterklep is nog te verteren. Ging gewoon open en dicht, alleen moest ik de klep een klein duwtje geven om te kunnen vergrendelen. Daar is goed mee te leven. Maar vijf maanden wachten op een portiergreep is te lang. Meer specifiek, de greep van het bestuurdersportier. De greep die zich iedere keer vol enthousiasme liet zien als ik dichterbij kwam, maar daarna de deur niet wilde ontgrendelen. De greep die er voor zorgde dat ik, vijf maanden lang en diverse keren per dag, via het RV portier mijn portier moest openen, hangend over de bestuurdersstoel, af een toe in de stromende regen met mijn benen en achterwerk buitenboord, soms in mijn pak, vaak op drukke openbare parkeerplaatsen en vrijwel altijd ten overstaan van diverse toeschouwers. Neem van mij aan, dat komt allemaal weinig charmant over. Gelukkig deden de problemen geen afbreuk aan het rijgenot en kon ik gewoon rijden en van iedere kilometer genieten. Maar Elon, los die onderdelen-voorziening nu eindelijk op. Zo, mijn eerste en hopelijk laatste 'jank' is er uit. Tot nooit weer ziens in dit draadje!
Hij is niet direct weggestuurd maar was een paar maanden later toch wel van baan veranderd.Wooow!
Die zal er niet lang meer hebben gewerkt!
Ik heb het geprobeerd met een setje cheapo daytime running lights, waar ik het reflectortje uit sloopte.Weet niet of dit bij janken thuis hoort maar ik probeer het maar even: de achteruitrijverlichting wat een vreselijke ramp is dit. Geeft de hoeveelheid licht van een waxinelichtje. Ik zie niks in het donker op Mn camera, gebruik telkens Mn rem lichten om wat bij te schijnen.
Iemand een idee of er een aanpassing mogelijk is? ...
Microvezeldoekje met Rain-X in den beginne, tegenwoordig met Lime & Black Pepper Kitchen Cleaner van de Action.@PaulusdB ook iets geprobeerd met een kleine ruitenwisser om die camera schoon te houden?
Dat vind ik eigenlijk vaker een probleem...
Viel me vanavond ook op dat op dit punt de Model S niet is verbeterd. Op de oude Classic S en de Model X is dit geen enkel probleem.Weet niet of dit bij janken thuis hoort maar ik probeer het maar even: de achteruitrijverlichting wat een vreselijke ramp is dit. Geeft de hoeveelheid licht van een waxinelichtje. Ik zie niks in het donker op Mn camera, gebruik telkens Mn rem lichten om wat bij te schijnen.
Iemand een idee of er een aanpassing mogelijk is. En dan bedoel ik niet dit
Ja. Net voor de zekerheid maar ff foto van de app gemaakt want hij staat al bij de bodyshopHier uit leer ik: foto maken van km stand op terrein Tesla. Before and After.
Ik zet soms de alarm lichten aan bij achteruitrijden, dan zie je ook meer. Ziet er wel lullig uit...Ik heb het geprobeerd met een setje cheapo daytime running lights, waar ik het reflectortje uit sloopte.
View attachment 367104
Maar dat blijft er nep uitzien, hoe ver je het ook onder de diffuser verstopt. Voor het beeld in de achteruitrijcamera hielp het wel goed. Plan B is nu om iets op de binnenzijde van de achterruit te fabrieken
Gouden tip, R.Ik zet soms de alarmlichten aan bij achteruitrijden, dan zie je ook meer. Ziet er wel lullig uit...
Dat ga ik proberen!!Ik zet soms de alarm lichten aan bij achteruitrijden, dan zie je ook meer. Ziet er wel lullig uit...