Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Ik gebruik al een behoorlijke tijd de website van Flitsmeister. Netjes overzicht van flitsers en files, met een regelamtige update naar de laatste stand van zaken.
De website is recentelijk veranderd, waarbij (na vragen van de MS of de locatiegegevens mogen doorgegeven worden) ook het detailgebied waar je je bevindt weergegeven wordt.
Op zich heel handig, maar nadeel is dat ik steeds via een druk op de refresh knop naast het web adres een update van de pagina moet genereren.
Jammer, anders was het heel bruikbaar geweest, nu blijft het toch behelpen. Hoop dat Flitsmeister dit onder controle krijgt.
 
de eerste week en de eerste 1000km zitter er op. de gordelpieper is wel héél irritant en wie achterin beetje scheef zit veroorzaakt piepen. Best op te lossen door hard optrekken/in de leuning duwen :biggrin: Favorieten is heel handig bij de audio maar per profiel je eigen favorieten zou nóg handiger zijn.

Er is toch echt iets mis met de afscherming lijkt wel waardoor met name tijdens de e-rally door het Brabantse platteland voortdurend 2G-EDGE GSM storing te horen was. Is dat bij elke MS of heb ik dat weer?

Gisteren mijn vorige Mercedes C nog even weggebracht en geschrokken hoe je beleving van deze voorheen heerlijke auto is veranderd....
 
Ik gebruik al een behoorlijke tijd de website van Flitsmeister. Netjes overzicht van flitsers en files, met een regelamtige update naar de laatste stand van zaken.
De website is recentelijk veranderd, waarbij (na vragen van de MS of de locatiegegevens mogen doorgegeven worden) ook het detailgebied waar je je bevindt weergegeven wordt.
Op zich heel handig, maar nadeel is dat ik steeds via een druk op de refresh knop naast het web adres een update van de pagina moet genereren.
Jammer, anders was het heel bruikbaar geweest, nu blijft het toch behelpen. Hoop dat Flitsmeister dit onder controle krijgt.

Ik gebruik de flitsmeister app op de phone nog steeds. Werkt perfect.
Misschien met de firmware 6.0 waar we een verbeterde web-browser hebben werkt het wel goed ?
Al denk ik dat we firmware 6 pas einde van het jaar gaan krijgen... het is doodstil rondom de firmware releases....
 
Ik gebruik al een behoorlijke tijd de website van Flitsmeister. Netjes overzicht van flitsers en files, met een regelamtige update naar de laatste stand van zaken.
De website is recentelijk veranderd, waarbij (na vragen van de MS of de locatiegegevens mogen doorgegeven worden) ook het detailgebied waar je je bevindt weergegeven wordt.
Op zich heel handig, maar nadeel is dat ik steeds via een druk op de refresh knop naast het web adres een update van de pagina moet genereren.
Jammer, anders was het heel bruikbaar geweest, nu blijft het toch behelpen. Hoop dat Flitsmeister dit onder controle krijgt.

Wellicht dat een van de makers van die tesla webpagina's die website van flitsmeister binnen een frame wilt autorefreshen...?
 
Raar hoe snel je went aan dingen, maar ik probeer nog steeds de auto uit te zetten en de sleutel uit het contact te halen als ik uitstap...(zucht)

Is toch minder erg dan mijn nieuwe kwaal: heb van de ICE van mijn vrouw al drie keer de sleutel in het contact laten zitten zonder en de auto niet afgesloten, gewoon weglopen is het toch? Wat moet je anders nog doen? Een keer was de accu leeg zelfs. :redface:
 
Er is toch echt iets mis met de afscherming lijkt wel waardoor met name tijdens de e-rally door het Brabantse platteland voortdurend 2G-EDGE GSM storing te horen was. Is dat bij elke MS of heb ik dat weer?

dit is een gekend probleem, de S blijft te lang vastzitten in het oude netwerk. Ik rij dagelijks 4 keer de grens over, 3G is in de praktijk voor mij zowat onbruikbaar.

Voorstel is om bij het overschreiden van een landsgrens (dat weet men via de GPS) 'meteen' over te schakelen op de locale provider.
'Meteen' is wel vervelend in Baarle :wink: - er zal dan ook best een dode band gebruikt worden (bvb na 2 km).
 
Wellicht dat een van de makers van die tesla webpagina's die website van flitsmeister binnen een frame wilt autorefreshen...?

Weet niet of je mij bedoelde, maar heb in ieder geval even een pagina met Flitsmeister aan m'n Telsa site toegevoegd: www.daglievemensen.nl/tesla/index.htm (zie tijdelijke link onder het bestaande menu)

Refresh van alleen het iframe lukte me niet zo snel (lijkt wel of Flitsmeister dat niet toestaat, want ondanks zichtbaar herladen bleef content hetzelfde) dus nu maar even reload van 60 sec op hele pagina gezet. Laat even weten of het werkt zo.
 
Weet niet of je mij bedoelde, maar heb in ieder geval even een pagina met Flitsmeister aan m'n Telsa site toegevoegd: www.daglievemensen.nl/tesla/index.htm (zie tijdelijke link onder het bestaande menu)

Refresh van alleen het iframe lukte me niet zo snel (lijkt wel of Flitsmeister dat niet toestaat, want ondanks zichtbaar herladen bleef content hetzelfde) dus nu maar even reload van 60 sec op hele pagina gezet. Laat even weten of het werkt zo.

Hee, prima dit! Ga ik op mijn komende ritten uitproberen!
 
Weet niet of je mij bedoelde, maar heb in ieder geval even een pagina met Flitsmeister aan m'n Telsa site toegevoegd: www.daglievemensen.nl/tesla/index.htm (zie tijdelijke link onder het bestaande menu)

Refresh van alleen het iframe lukte me niet zo snel (lijkt wel of Flitsmeister dat niet toestaat, want ondanks zichtbaar herladen bleef content hetzelfde) dus nu maar even reload van 60 sec op hele pagina gezet. Laat even weten of het werkt zo.

+1

Top!

ps. ik pm je zo een linkje met een javascript die de iframe refresh regelt
 
Werkt prima nu Merijn! Vandaag op de A1 een heel erg goed gecamoufleerde flitser gespot. Zonder de melding op het scherm had ik hem 100% zeker niet gezien.
Niet dat ik te hard reed hoor, doe ik nooit.....:tongue:

Mooi zo!

@ripburger Piepje kan helaas niet omdat de Tesla browser geen geluid kan afspelen...
Voor het geluid kun je natuurlijk je app aanzetten. Zelf heb ik altijd Waze aanstaan voor meldingen van files en flitspalen onderweg. Geluid wordt dan via de auto audio afgespeeld.
 
Weet niet of je mij bedoelde, maar heb in ieder geval even een pagina met Flitsmeister aan m'n Telsa site toegevoegd: www.daglievemensen.nl/tesla/index.htm (zie tijdelijke link onder het bestaande menu)

Refresh van alleen het iframe lukte me niet zo snel (lijkt wel of Flitsmeister dat niet toestaat, want ondanks zichtbaar herladen bleef content hetzelfde) dus nu maar even reload van 60 sec op hele pagina gezet. Laat even weten of het werkt zo.

Alleen spijtig dat flitsmeister geen Belgische meldingen op de kaart zet (Flitsservice.nl | Alle actuele flitsers
doet die wel)