Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Het glazendak heeft in het midden een gebogen lipje waarmee het dak bij het sluiten wordt vastgedrukt. Ik heb om dat lipje (dus zowel aan de bovenkant als aan de onderkant) wat tape gedraaid.
Tape op het windschermpje of op de randen van het 'kozijn' had bij mij geen invloed op het kraken.

:smile: Ga ik proberen, dank u....... nu die !^#!(*^#% rode stekker nog........ :cursing:
 
Het glazendak heeft in het midden een gebogen lipje waarmee het dak bij het sluiten wordt vastgedrukt. Ik heb om dat lipje (dus zowel aan de bovenkant als aan de onderkant) wat tape gedraaid.
Tape op het windschermpje of op de randen van het 'kozijn' had bij mij geen invloed op het kraken.

Na wat googlen lijkt dat inderdaad zomaar de oorzaak te kunnen zijn. Ik ga het vanavond proberen! Laat nog wel even van me horen.. Wordt er echt knettergek van :)
 
Janken over tekortkomingen bij aflevering (brom, rode stekker, lak, 3G, DAB+,...

Bij mij daar binnen 8 uur, helaas, niet.
Wel opnieuw uitgelijnd, ondanks after market 19" velgen met afwijkende ET voor en achter en afwijkende breedte achter. Dat dan weer wel!
 
Ik heb geen krakend pano dak. Maar dat kun je wel forceren.

Op zoek naar de oorzaak van het fluiten van mijn pano dak heb ik verschillende stukken van de kieren van het dak (bewegende deel) afgeplakt.
Na het afplakken had ik ook een krakend dak. (en dat was niet het kraken van de tape).
Het lijkt er dus op dat wanneer de bewegingsvrijheid van het bewegende deel te veel wordt beperkt het kraken optreed. Hij moet kennelijk 'vrij' met de rest (rubber?) kunnen bewegen/vibreren.

Het is maar een waarneming...
 
Ik heb al een week een los moertje of schroefje of zoiets dat ik hoor rollen, vermoedelijk in de passagiersstoel.
Ik wordt er :cursing: van.

Ik heb het gevonden!
Een van mijn kinderen heeft het knikkerbakje gevonden onder de bijrijders stoel !
adysa8ar.jpg
 
Er wordt druk gesleuteld aan mijn auto zo te zien. Vanochtend weggebracht voor wat restpunten en een paar problemen met laden en geluid. Ontvangst was erg prettig en er werd goed doorgevraagd op de opgegeven gebreken. Hopen dat ze alles weg kunnen werken. Vanmiddag met de loaner naar Amsterdam. Deze meegekregen met een range charge, dus dat gaat zonder opladen lukken. Tot straks!
image.jpg