Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Je ziet het Jan, je moet bij Coen hierboven zijn!
Maar iedereen zijn ellende: ik heb met de IPhone 5S bluetooth problemen.
Vandaag maar weer eens opnieuw ge"connect", maar ben bang dat het toch wat dieper zit.
Wordt weer wachten tot een nieuwe versie van de software? :rolleyes:

Die blauwtand problemen heb ik ook met de regelmaat van de klok hoor. Onvoorspelbaar wanneer ze gaan opduiken. Het kan maanden goed gaan en dan ineens werkt de koppeling niet meer. Telefoon verwijderen uit de lijst met gekoppelde devices, terug pairen en hij doet het weer.

- - - Updated - - -

Het probleem met die kachel activatie via Android is dat je meestal niet meteen feedback krijgt over of het gelukt is. Het duurt even alvorens je de aangepaste graphic ziet (met de airflow tekening). En soms voert hij de instructie blijkbaar gewoon niet uit.
 
Eergisteren bij Hans in de 70D gezeten, en het viel me op dat ALLE TuneIn zenders "ruis" hadden zoals vroeger de fm radio bij slechte ontvangst.
Bij DAB en FM geen probleem. Een andere auto ernaast getest ook geen probleem met TuneIn....
Heeft iemand dit al eens eerder gehad? Zo ja, graag antwoord (om de nee reacties te beperken en daarmee het draadje leesbaarder te houden....:biggrin:)
 
Eergisteren bij Hans in de 70D gezeten, en het viel me op dat ALLE TuneIn zenders "ruis" hadden zoals vroeger de fm radio bij slechte ontvangst.
Bij DAB en FM geen probleem. Een andere auto ernaast getest ook geen probleem met TuneIn....
Heeft iemand dit al eens eerder gehad? Zo ja, graag antwoord (om de nee reacties te beperken en daarmee het draadje leesbaarder te houden....:biggrin:)

neen
:rolleyes:
 
Eergisteren bij Hans in de 70D gezeten, en het viel me op dat ALLE TuneIn zenders "ruis" hadden zoals vroeger de fm radio bij slechte ontvangst.
Bij DAB en FM geen probleem. Een andere auto ernaast getest ook geen probleem met TuneIn....
Heeft iemand dit al eens eerder gehad? Zo ja, graag antwoord (om de nee reacties te beperken en daarmee het draadje leesbaarder te houden....:biggrin:)

Van ruis geen hinder, enkel de storing tgv het gebruik van een levensnoodzakelijke TomTom ... !